![]() |
|
||||
|
||||
![]() Keverbusjes toch ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Honda wattes?????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op Budel stond een 1303A, was voor het eerst in mijn leven dat ik zo'n kever zag! Natuurlijk door niemand gefotografeerd... Quote:
Dat zeker, en die blijven ook altijd de voorkeur houden! Maar door dit soort prijzen worden 'automatisch' zo-zo bussen van $5000,- vaker opgeknapt, omdat meer mensen zo'n briljant vervoermiddel willen hebben. Dus een verbetering van de resterende bussen -> dat is goed voor de wereld! En jij als vaste samba.com bezoeker weet wel dat er nog heel veel leuke opknapprojecten zijn in de States. Quote:
Dat weet ik dan weer niet zo zeker. Ooit waren Ferrari's en andere klassieke supersportwagens enorm duur (dan praat je eerder over miljoenen), die prijzen zijn gigantisch ingeklapt. Dit gaat ook wel wat op voor 'normale' klassiekers. In Nederland zie je bv Volvo Amazons nu veel vaker voor een paar mille dan een paar jaar terug. Door veel import raakt de markt 'verzadigd', en als de trend er dan wat afgaat, gaan de prijzen naar beneden. Aangezien de bus echt een trend is van de laatste paar jaar, zou het me niet verbazen dat de prijzen over een paar jaar naar beneden gaan. Nu zie je al steeds meer ex-Carlos/K&K T2's op Marktplaats, en particulieren verkopen vaak onder de handelaars-prijzen. Jens