![]() |
|
||||
|
||||
![]() stel nou dat je een kever oid in belgie koopt met gas erin, daarna invoeren, Krijg je hem dan door de keuring in Nederland?
Of moet ie dan als nog door een gecertificeerd bedrijf veranderd worden?
|
||||
|
||||
![]() weet iemand of het ook mogelijk is om een installatie bij een inbouw bedrijf te kopen en hem zelf in te bouwen en daarna bij dat bedrijf laten keuren?
Ik heb vroeger regelmatig zelf installaties ingebouwd en denk dat het nog aantrekkelijker is als ik het zelf inbouw, qua kosten en qua netheid van inbouw.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik ook destijds overwogen en de ondedelen krijg je echt wel mee bij een inbouwbedrijf, maar ik was erg bang voor de specifieke eisen die aan inbouw gesteld worden (ik heb het toen voor Lpi nagevraagd). Als ik echter alleen al kijk hoe 'overdreven' goed mijn gastank vast zit, weet ik dat daar zeker eisen voor zijn en dat ik als ik alles heb ingebouwd, misschien wel 5 x terug moet om zaken anders/overnieuw in te bouwen/aan te sluiten en wat is dan netter ingebouwd? In 1 x goed of 3 gaatjes/doorvoeren naast elkaar geboord overal... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben bekend met de eisen, dat zijn er inderdaad veel. Maar ik heb helaas de ervaring dat de meeste monteurs mijn streven niet volgen en dat is dat je iedere auto van een klant behandeld alsof het je lievelings auto is. Meestal boren en schroeven ze maar raak.
Het is in iedergeval prettig te weten dat ik het eventueel zelf kan inbouwen, ik had naderhand ook zoiets gelezen op de RDW site. Dan ga ik nu eens zoeken naar een LPG inst. voor mijn T3 bus. wees niet bang ik ga het echt niet in mijn variant bouwen....... ![]() Bedankt.