![]() |
|
||||
|
||||
![]() Joehoe .. faire discussie zonder gescheld aub ,,
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar kan ik die shirts bestellen gert?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wacht even hoor, lees ik dit goed of heb jij last van een afwijking aan je korte-termijngeheugen? Eén (1) post terug zeg je nog "Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... " Kom je daar nú al op terug, of had je andere plannen (langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie zegt dat ik met bovenstaande zin bedoel dat IK weer een discussie wil?? Ik kom er dus niet op terug, heb nooit gezegd de discussie weer op te pakken... Daarbij heeft discussieren weinig zin, ieder heeft zo zijn eigen meningen en opvattingen, je kan hoog of laag springen, die verander je toch niet en dat is maar goed ook. Lijkt me dus niet relevant om erover door te blijven gaan. Mocht jij dit wel relevant vinden dan kan je me gerust even een pb sturen of in spa even naar me toe komen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je het mij vraagt en als ik dan toch eerlijk moet zijn vind ik dat je het er wel een beetje zelf naar hebt gemaakt. Je kan me uitschelden omdat ik dit zeg, je kan me vernederen of kleineren omdat ik dit zeg maar deze MENING zal ik dus blijven houden. Sneue mensen en oerhollandse domheid is ongeveer hetzelfde als stumper.... |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het zo'n goeie, maar volgens mij heeft niemand m gelezen...
Vandaar nogmaal langs deze weg!! ![]() Van Persie belt met Kluivert, en vraagt: "Patrick ik zit in de problemen, ik heb een hoer gen*ukt en nu beschuldigt ze mij van verkrachting, wat moet ik doen??" Patrick antwoordt: "Net doen als Van Der Vaart, gewoon mee trouwen!"
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ohhh das niet zo leuk voor silvie.... das best `n leuke meid (ik voel hier een nieuwe discussie opkomen :p) |
|
||||
|
||||
![]() Ik voel nog niks....
|
|
||||
|
||||
![]() Wat doet mijn mop nou hier?????
![]() (vin silvie ook errug leuk, vooal nu ze in Duitsland zit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen discussie of silvie `n leuke meid is?
hmm.. jammer... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Dat heb ik nou met Silvie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je bedoelt zeker dat je dan niks omhoog voelt komen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() reneetje; foto van silvie? kan d'r ff niet voor de geest halen...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
@ Renee, je laat het !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee rene, doet u maar please!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt ie lieverd....
![]() ![]() sorry kruk :p |
|
||||
|
||||
![]() ohh is zij dat? Knappe meid toch? Mooi gezichtje, mooie uhhhhhhhh koplampen wat wilt u nog meer? (okee hersenen komt ze wat te kort maar ze hoeft toch ook niet te praten?) Belangrijke info of niet?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bien, je praat als een kerel :p |
|
||||
|
||||
![]() Daar trek je je hond toch nog vanaf!!!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() en dan ging je er zelf op?
![]() |