![]() |
|
||||
|
||||
![]() super! super werk ook!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat toch een heerlijke type 1. De velgen staan super!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor alle leuk reacties!!
Wil eigenlijk achter de boel wel iets verder naar buiten met een spoorverbreder!!! Maar dat komt vant winter wel.Moet ik de spatborden gaan uitslijpen. En voor kan ie niet lager want ik ben uitgeschroeft.mischien ook iets naar buiten??? We zien wel. Ik kom met de 1 naar de M.I.V.W. in Leiden dus dan is ie te bewonderen. groetjes hansie
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit mannen...............!!!
superrrrrrrrr |
|
||||
|
||||
![]() Nog iemand die wielen van dichtbij gezien bij de mivw....
|
||||
|
||||
![]() nee ik niet
![]() maar ziet er verdomd goed uit joh ! tering wat glimmen wanneer kan ik die van mij brengen ??? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Velgen zien er erg netjes uit! Wat voor merk zijn die 175/50 15 banden? Veel keus is daar niet in dacht ik?
|
||||
|
||||
![]() erg vette sjit!!!
|
|
||||
|
||||
![]() 175/55 denk ik? bridgestone's en conti's weet ik zo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit zijn geen 55ers, 175/55 staat wat "balloneriger" op een 6,5J velg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de velgen even van dichtbij bekeken. Interesse omdat ik mijn velgen ook bij jou heb laten doen. Zien er zeer netjes uit... kan niet anders zeggen. ook even een foto gemaakt van de gehele auto. Groeten Robert |
|
||||
|
||||
![]() Hallo dan het zijn 175/50/25 banden chumo,s of zoiets (smart banden).
Verkrijgbaar bij Ronden banden in doetinchem! Ben zeer tevreden met het resultaat!! Groetjes hansie!!
|
|||
|
|||
![]() Hee gansie!! Zet nou gewoon dat orginele dash erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() vette wielen onder een leuke wagen.
en super werk weer joossie net als bij de mijne |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dank je...... hee waar zijn die van jouw eigenlijk gebleven dat je ze niet meer had wist ik maar waar zitten ze nu onder dan. En wat komt er nu bij jou onder?
|
||||
|
||||
![]() ze zitten nou onder een golf cabrio in belgie en heb der nu ronal turbo's onder kijk hiermaar ff joossie
http://www.volksforum.com/forum/sho...?t=12159&page=3 |