![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat is over het algemeen niet nodig ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zou me graag aanmelden voor de uitdeukdag, om even 2 deukjes uit de motorkap van de bora te laten halen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks!
|
||||
|
||||
![]() Ik wil me graag aanmelden met de Golf! Heb alleen voor de middag tijd.. dus ik hoop dat alle deukjes bij jullie niet te verhelpen zijn
![]()
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de dag zelf werken we op volgorde van binnenkomst, dus als je er op tijd bent moet dat geen enkel probleem zijn. Ik heb je er bij gezet in het lijstje!
|
||||
|
||||
![]() Dat begrijp ik! Thanks voor het erbij zetten!
VW Golf 3 Cabrio 2.0i VW Passat 1.6i Trendline VW Golf 2 1.6i CL -> Exit VW Passat 35i 1.8i CL -> Exit Cordoba 1.4i 16v Vario ->Exit Cordoba TDI Vario Signo ->Exit VW Golf 3 TDI CL Variant-> Exit VW Vento TDI GL Highline -> Exit |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een deukje in mijn voorscherm van de Audi A4.
Hopen dat die eruit kan. En in mijn deuren een deukje. Graag kom ik ook op de lijst ![]()
Audi A4 Avant (2005) Last edited by luccie_007 : 26-01-2014 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Added! Bedankt voor het aanmelden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog 12 plekken en nog één week te gaan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Naast het uitdeuk gebeuren zal ook Dutch Car Detailing aanwezig zijn. Wat gaan wij doen? Wij nemen o.a. een motorkap mee, hier kunnen we verschillende dingen op laten zien, o.a. verschil tussen diverse polijstmachines, verschillende pads, polijstmiddelen en ga zo door. Daarnaast kan je ons vragen stellen over het detailen (van wassen, kleien, tot aan het verzegelen/waxen). Heb je een probleemplekje op je auto, dan kijken we er graag na en geven je dan tips/trucks indien mogelijk natuurlijk
![]() Weet je nu al zeker dat je komt en dat je bepaalde producten wilt, geef dan bijtijds de bestelling door, dan houden we die apart. Graag tot volgende week zaterdag! Gr. Chris.
|
||||
|
||||
![]() En up! Volgende week is het zover. Ook als je niet komt uitdeuken ben je van harte welkom om even langs te komen. De dag is voor iedereen toegankelijk!
|
|||
|
|||
![]() Ik meld mijzelf af met de audi.....
Deze is niet meer.... Heb een 3b gekocht en hoop maar dat er een deukje in zit, dus kom zeker wel langs.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil je op de lijst blijven staan of moeten we je er af halen?
|
|||
|
|||
![]() Tuurlijk erop laten staan Christiaan, als je mij eraf haalt geen tapijtreiniger meer voor jou 😂
|
|
||||
|
||||
![]() Ook voor de Vlamingen dit keer dichtbij dus geef je snel op.
|
|||
|
|||
![]() Jammer: had graag weer gekomen, dit keer met een Polo 6N waar een poffertjespan jaloers op is,
zoveel deukjes erin zitten, maar zuslief heeft er geen geld voor over...helaas...
|
||||
|
||||
![]() Wanneer is ze jarig Sjon
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1 januari, maar zie ik eruit als een filantroop? ![]() ![]() ![]() ![]()