![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar het aantal pk's.
Nu zegt men altijd renn-motoren tragen kein chroom.... maar ik had het wel zo netjes gevonden als je alle steuntjes ff had gespoten, slangen vervangen enz.
|
||||
|
||||
![]() uh dat is allemaal nieuw hoor.
Die ene foto is niet de g60 das mn oude 2 liter. Alles is gespoten zo wie zo. En heb de slangen voor 90 % nieuw alleen die zijn ook niet goeiekoop. Alle mondjes op de motor zijn nieuw zoals op de waterpomp waar de temp sensor in zit. SO NO COMMENT PLEASE hahaha. |
|
||||
|
||||
![]() heb je al gevorderde foto's van je blok?
|
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig bullit ! ik schrok al... half werk... nee he :frown:
Slangen zijn inderdaad duur ja en de watermondjes ook... weet er alles van. Ook overal RVS boutjes en moertjes gebruikt.... behalve op de plekken waar je ze vooral niet moet gebruiken uiteraard ![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals hij op de foto staat is ie nog.
Heb nog geen tijd voor gehad. Mensen denken dat er geen dagen meer zijn na de bouwvak. En ik ga morgen op vakantie 2 weken dus. Na de vakantie moet het in rap tempo gaan vorderen en nee leusden geen half werk nee. Als je het doet doe het dan goed. das mijn motto. Maar het is iets voor jezelf en hobby kosten nou eenmaal geld. Maar je leeft ook maar 1 keer. Nu de golf als ik 80 ben de rolator met een v6 biturbo hahaha |
|
||||
|
||||
![]() zo is het maar net, anders heb je net alles opgebouwd en dan kan je alsnog gaan sleutelen omdat het allemaal kapot gaat...
|
||||
|
||||
![]() ja echt wel.
Nu kan je dr nog lekke rbij . Vooral nu hij op een motor bokje staat. Beter gezegd hangt. |
|
||||
|
||||
![]() vraagje aan jullie;
WAAR TE LATEN CHIPPEN JD Speedcente iemand anders. |
|
||||
|
||||
![]() Speedcenter denk dat hij weinig verstand heeft van G60
Denk beter inderdaad JD, G-Force of van Kronenburg Leuk projectje trouwens???????????? |
|
||||
|
||||
![]() aan wat voor bedragen moet je bij chippen denken? Globaal.....ben wel benieuwd.
Ik moet er tenslotte ook ooit aan geloven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou geen exacte bedragen weten, maar ik was destijds bij G-Force fl 2700,00 kwijt voor complete revisie van mijn lader, bewerken van mijn lader ander chip en poelie. En het was niet normaal hoe hard het ding ging, is dan wel leuk om een subaru 555turbo eruit te gassen en zo'n bestuurder die je vervolgens niet durft aan te kijken dat is echt gaaf. Ik was destijds zeer goed te spreken over G-Force, en weet dat JD en van Kronenburg het ook wel kunnen hoor.
|
|
||||
|
||||
![]() roma...peter uit belgenland... JD doet enkel laders wanneer je een compleet blok laat bouwen [ en hij geeft als referentie roma op].. g force hoor ik gemengde verhalen van... GRS..Nooit heen gaan..!!
|
|||
|
|||
![]() JD laat helemaal geen laders bij roma doen, dat is een verhaaltje wat niet bij hem vandaan komt, Jeroen doet zijn laders ook alleen met originele dichtlijsten en lagers behalve voor de nevenas en evt speciale ($$$$$) stalen kooi keerringen. Jeroen is ook de enige in nl die hem op maat kan chippen dit kost 500 of 600 dacht ik. De rest heeft alleen maar 'standaard' chip en poelie setjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En of hij op maat kan chippen.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() oei...
krijg er kippevel van! Mooi hoor... Bling bling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
melchior lezen... ik zeg niet dat JD zijn laders bij marco laat doen.. heb hem destijds eens gebeld.. kreeg als antwoord dat hij het niet meer deed en dat ik het beste langs kon gaan bij roma staat er ook..JD geeft als referentie ROMA
|
||||
|
||||
![]() ja moet een chip op maat in ja .
Jullie voorkeur is JD dus. Peter heeft wel mn lader gedaan en die heeft chips van sls. Die zij niet op maat. Hij zij ook dat jd een goeie was Maar wie heeft er ervaring met speed center ik ken ze niet dus vandaar vraag ik wie er wel wat van weet of daar is geweest. JD heeft nu bij mij de voorkeur. |
|
|||
|
|||
![]() Speed centre? Hebben die ook maar ergens verstand van dan?
@Richard: dat is wel vreemd aangezien JD weer ontkent dat hij ooit mensen naar Roma heeft doorverwezen? |
|
||||
|
||||
![]() dan heeft ie t te druk aan z'n hoofd de laatste tijd... heeft t toch echt tegen me gezegt..
![]() ik geloof je... ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=MelG60]Speed centre? Hebben die ook maar ergens verstand van dan?
Dat weet ik niet. Heb er geen ervaring mee. Heeft JD ook een testbank dan of doet hij hem afstellen tijdens het rijden? |