![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook nog ''Golf Style'' en ''No Fear'' stickers voor je,
GRATIS af te halen.. :p
|
||||
|
||||
![]() The xxxxxxxx Touch!?
Heb ik ook nog wel liggen... met als xxxxxxxx bijv. Pioneer, Golf, Volkswagen, GTI en Kijkshop
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vind ik nou flauw van je chris, die had je aan mij beloofd voor de ponton! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() AAAarg yup das waar ook..... Wil je ook die luchthapper op de motorkap nog?
|
||||
|
||||
![]() Ja en die ongespoten sideskirts graag!! :p
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahaha kijk mij nou Luchthapper voor motorkap....Op Ponton??!! ![]() MSN verder?
|
||||
|
||||
![]() whaha ja precies, zat al op zo'n reactie te w88! :p Ik ga weer verder met solliciteren!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
HUH?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoor je nog wel.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jongens, volgens mij hebben jullie hem beledigt....Een reactie laat errug lang op zich wachten!
|
||||
|
||||
![]() volgens mij lacht ie zich rot om de reacties hoor!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk lacht ie zich rot, we praten over dennis die zet dat niet op zijn wob!!
Okee, misschien voor de lol op zijn witte daily golf maar dan boeit het hem nog steeds niet als je erom lacht! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee bennie, zo er op zetten, niet spuiten, das tegenwoordig tjoening
![]() ik heb nog wel wat van die autosyle ruitenwisserwipers in blauw metallic liggen en een paar van die angel eyes en zo'n triestkijker. dan is het helemaal top! koop dan nog even zo'n gave sticker van: THE GOLF TOUCH ![]() u bent goed bezig |
|
|||
|
|||
![]() Gave set, monteren die hap.....niet de grijze massa volgen, er rijden al genoeg VW's die op elkaar lijken, op de kenteken platen na :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Niet spuiten en op je daily doen Bennie,word dat ook nog een nekken breker :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Fred snapt het
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een giga taartschep liggen voor een golf 1 eigenlijk maar als je toch bezig ben whahahah klei je die effe pas :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of buig anders zelluf effe een stuk staal om tot spoiler, want die downforce zal je wel nodig hebben :p
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
smaken verschillen zie je maar weer. en dan de auto ook 6cm verhogen das pas tegen de stroom in. :biggrin: |