![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Aanwezig met de Rooie Rakker.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bijna is het zo ver...
Onze entree prijs €10,00 per auto. Het is de meeste wel bekende zweefvlieg terrein Terlet. Er zijn leuke prijzen te winnen, de hoofdprijs houden we nog even geheim... ![]() Er is genoeg te eten en te drinken, standhouders zijn er ook aanwezig! Graag tot dan...
De enige bank die ik vertrouw is de vensterbank. Last edited by koetjeboe : 16-06-2014 at 16:42. |
|
|||
|
|||
![]() Dit jaar zullen een aantal vrijwillegers van stichting KiKa aanwezig zijn om beren te verkopen waarvan de opbrengst ten goede zal komen van het onderzoek tegen ******
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat zou drukker zijn vw fanatics of dubb inn? Wil naar beiden toe, maar dan pak ik de drukste iets later!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat het erom spant, het is echt koffie dik kijken, er is genoeg animo voor beiden en het is uiteindeljk pas te zeggen wanneer de dag voorbij is
|
|
||||
|
||||
![]() hopelijk wordt er voor volgend seizoen een beetje beter gecommuniceerd onderling zodat beide meetings hun bezoekers trekken. Hoeven we ook niet verplicht te kiezen en kunnen we naar beide meetings.
|
|||
|
|||
![]() Je hoeft niet te kiezen
Je kan ook beiden doen, je zal niet de enige zijn mat dat plan |
|
||||
|
||||
![]() De opbouw is begonnen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()