![]() |
|
|||
|
|||
![]() Damn , dat is ff mooi geworden .
Zonde van de vangrail , te veel in gedachten bij je wielen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke glimmers, staat super!
|
||||
|
||||
![]() Staan super die nieuwe wielen
|
||||
|
||||
![]() Er is een tijdje niks gebeurt, maar er zijn weer een paar mooie updates te melden
![]() Morgen als het mooi weer is dan even paar foto's maken. Ik ben wel nog bezig met het probleem met de comfortmodule. Ik mis een stukje code dat niet erbij staat op de buitenkant. Een dealer kan hier wel achter komen met een chassisnummer. Iemand die bij een dealer werkt en even tijd hiervoor heeft? De wealer heeft hier namelijk niet zoveel zin in....... |
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar zo
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan Leon Niessen eens vragen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Toevallig een accountje hier of wie?
Zag je gister trouwens nog rijden in sittard ![]() Onder bij de tunnel bij het station. Maar we zullen elkaar wel vaker tegen gaan komen aangezien ik net verhuisd ben naar born. |
|
||||
|
||||
![]() Nee heeft geen account hier, ff op fb een bericht sturen ofzo, hij komt uit buchten
![]() ![]() Ik zag je laats wel nog in limbricht, je hing half in de kofferbak ![]() Waar ga je ergens wonen in born?
|
||||
|
||||
![]() haha ja de airride heeft een probleempje dus morgen even rondom nieuwe ventielen steken
![]() Ook morgen even nieuw carter plaatsen onder de passat van de automaatbak want deze ligt net iets te laag. Dus even morgen iemand zoeken die me snel 2 plaatjes aan het carter kan lassen zodat we wat meer schuurruimte hebben en niet meteen lek rijden ![]() Ik zal leon eens even op fb zoeken Aan de rechterkant van het spoor gezien vanuit sittard |
|
||||
|
||||
![]() Carter is gelast
![]() ![]() Nu de auto klaar maken voor volksbase. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er gaaf uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Grapjas
![]() Zo snel stonden de foto's er niet op ![]() Eentje van de kofferbak. Alleen nog even schoonmaken voor volksbase ![]() En van de verstevigde carterpan, nu wel al mijn speling met de grond direct kwijt bij rijden op laagste stand ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nog een update onder de motorkap eindelijk ook compleet:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is maar weer eens tijd voor een update:
We zijn eens begonnen met het aanpakken van een aantal probleempjes, want daar hadden we eindelijk de motivatie voor gevonden: 1. Airride lekvrij gemaakt. Eerst alle koppelingen vervangen en daarna bleken de ringen van de voorkant om de zuigerstang te lekken. Dus deze ook nog maar vervangen. 2. Extra weerstanden toegevoegd aan de remlichten, want deze gaven een foutmelding in het dashboard. 3. ABS/ESP ging branden aangezien de auto uitgelijnd was alleen dit bedrijf had de stuurhoeksensor niet opnieuw gekalibreerd. Dit heb ik dus zelf maar gedaan met de vag com. 4. EGR ook maar even gedicht met plaatjes. 5. Toen kwam het lampje dat de brake pads nagekeken moesten worden. De voorkant was behoorlijk op en toen maar besloten om meteen rondom alle schijven en remblokken te vervangen. Toen kwam ik ook tot de ontdekking dat er al een remupgrade was uitgevoerd. Origineel namelijk 288mm en hier zat al 312mm onder van een w8 of v6 uitvoering. Voor en na: ![]() ![]() Handige en sneller manier om remmen terug te drukken ![]() ![]() Daarna besloot iemand om achterin mij te rijden dus weer de nodige schade die binnenkort weer gemaakt wordt. ![]() ![]() Dan staat er nog maar 1 dingetje te doen en dat is de comfortmodule aanpassen. Hiervoor is de seriële kabel binnen dus komend weekend op het programma ![]() |
|
|||
|
|||
![]() verdichte wielen zien er best uit zo!
![]() wel jammer van de schade maar wat een nette 3BG! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig had je een mooi klappenvanger, maar wel zonde van de schade.