![]() |
|
||||
|
||||
![]() Check deze site es misschien een optie voor je om te importeren vanuit de states ???
http://www.aewheel.com/wheels_category.cfm?id=5 ![]() Als je verder zoekt staan er ook andere mooie velgen op
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gaat niet helemaal op Marcski ... gaten (van 5x110) zijn M12,terwijl bus M14 is. Je zult dus meer dan 1mm per gat moeten gaan overbruggen ... vraag me ook gelijk af of er schuifbouten zijn in M14 (busdraad) ... ik vrees echter van niet :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Imitatie cookie cutters? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Schoot me vannacht ( :o ) ineens te binnen ... voor een bus heb je schuifmoeren nodig, (bus heeft M14x1,5 tapeinden) en zover ik weet bestaan die niet !! btw,imitatie CookieCutters ?? ![]() Lijkt me niet,aangezien je een orgineel setje 6 & 7J voor tussen de 125 en 200 euro moet kunnen vinden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mij vanmorgen ![]() maar je bent me al voor.. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb 7X16 audi velgen op mijn westy t2 staan, met banden 215/55 vr 16 past perfekt (wel voor centers laten aanpassen)
erwin |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb nog een setje cookiecutters (7jx15) met adapters liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super vette bus btw!!!
|
||||
|
||||
![]() Wat doen jullie eigenlijk met de tapeinden. Zijn er langere te krijgen voor de T2. Als ik er mercedes velgen onder zet pakt de moer maar voor de helft het schroefdraad, beetje link...
![]() Mvg Justus |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet het zeker, vriend van mij heeft een banden en velgentoko. Ik zat daar aan de koffie en toen kwam een vertegenwoordiger/importeur van imitatiewielen net binnen wandelen. Tussen zijn verkoopwaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmmm,staat hem goed die cookiecutters,beter dan wat er nu onder zit ![]() ![]() Quote:
misschien zijn het wel orginele cookies hoor ... ze zijn tenslotte nieuw -bij Porsche- ook nog gewoon leverbaar. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind ik dus niet he! Maar ja smaken verschillen..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bouten kan je vervangen door de bouten (tapeinden)van een porsche en ook de porsche moeren opzetten oogt mooier
erwin |