![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry maar wat zijn 40 vliegwielen per jaar, er worden de laatste jaren 60000+ vw's per jaar verkocht in nederland verkocht. Meeste mensen willen niet een vast vliegwiel omdat het beter is, het is eerder omdat ze niet zoveel geld uit willen geven. Je geeft zelf ook al aan dat je klanten hebt gehad die 2 weken wachten om een vliegiel tegen dump prijs te krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Bij een 5 bak is een vast vliegwiel geen probleem, maar bij een 6 bak echt geen aanrader..
|
|
|||
|
|||
![]() Tsja wat is nu weisheid..
Denk dat ik de bak er maar eens afhaal om te kijken of ik nu een 2e vliegwiel heb of niet. En dan denk ik dat het handigst is om er een iedergeval een vast vliegwiel van te maken als dat er al niet inzit... Ik ben eens benieuwd.. |
|
|||
|
|||
![]() Alleen koppeling vervangen, die oudere vliegwielen waren veel beter als de nieuwe generatie DubbelMassa.
Als controle dubbelmassa kan je aanhouden 3 tanden op je starterkrans mag hij speling hebben (tegen de veerdruk begin je dan in te drukken) Overgens, wanneer jij geen last hebt van je vliegwiel waar ga je je dan druk om maken? Koppeling vervangen en rijden maar weer! En dan nog wat, slipt je koppeling al? Nee? Lekker laten zitten! |
|
|||
|
|||
![]() Koppelimh slipt nog niet, maar is al heel ver boven.
Een aanhanger hoef ik er niet mee achter te hangen, want dat gaat zeker fout. |
|
|||
|
|||
![]() Dan gewoon koppeling vervangen en lekker doorrijden.. Geen dure grappen maken, en geen waardeloze verhalen hier overnemen..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()