![]() |
|
View Poll Results: Kom je ook 7 juni naar de ACN | |||
Ja, ik kom |
![]() ![]() ![]() |
12 | 40.00% |
Nee, ik kom niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 30.00% |
Ik weet het nog niet zeker |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16.67% |
WTF is een ACN ? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13.33% |
Multiple Choice Poll. Voters: 30. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() ben der ook bij natuurlijk....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal er denk ik niet zijn, ff andere dingen doen een keertje...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met huisvleit? Of is ze nog niet zover? Tot dinsdag! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben d'r bij!
Erwin niet...... die moet zonodig ergens anders heen :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Jep ik kom, en eten natuurlijk!!
Moet alleen hopelijk eerst even langs volksrepairs voor me vooras ![]()
|
||||
|
||||
![]() Λ
|
||||
|
||||
![]() Wij eten ook gezellig mee!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ik jullie de SUKI YAKI met biefstuk aanraden. :biggrin: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou de sate mag er ook wezen hoor!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Been there....done that ! alles is lekker bij La baraque, maar misschien doe ik de biefstuk wel weer een x ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben er morgen waarschijnlijk wel ff met die kleine ... Miss L. heeft een vergadering op dur werk,
dus een goeie reden om die kleine weer ff VeeWeetjes te laten zien ![]() mits het weer goed is natuurlijk ... ben wel met de pano,want de westy is nog steeds motorloos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als waterkoelers ook een beetje welkom zijn... kom ik morgen ook kijken
met de Jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk mag je komen met de waterkokert! Hoe meer zielen....
![]()
|
||||
|
||||
![]() OK thx, ik kom er bijna langs al ik gaat werken... dus ik ga morgen eerder
van huis ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook gewoon met een waterkoker (polo) hoor. Wel aan de linkerzijde parkeren bij de andere waterkokers. hahaha anders krijg je commentaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
No probs ! Volgens de voorspellingen 19 graden en zon, beter dan vandaag iig ! We zien je wel verschijnen, gezellie ![]()
|
||||
|
||||
![]() ff een noodoproepje. Ik heb met spoed een pakking nodig voor mijn uitlaat. Zo'n driehoekige voor tussen de demper en het spruitstuk. Mocht iemand zo'n ding hebben en hem mee kunnen nemen dinsdag, graag. (als je er van af wilt dan) Heb namelijk geen kans om er eentje te bestellen en bij VR hadden ze ze niet. Alvast bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Kan er helaas niet bij zijn, ga naar een leverancier in Purmerend.
Die hebben helaas alleen de eerste dinsdag van de maand koopavond voor hun afnemers. @ Ploon als de schermen in de weg liggen mag je ze aan Leon geven, anders komt het wel de volgende ACN. Misschien wel zo leuk om ze dan samen te voegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus dat is wat je hebt achter gelaten in 7huizen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als het ff kan kom ik vanavond. Weet nog niet helemaal zeker (komt traditioneel altijd op het laatste moment iets tussen) :o