![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat iemand hier nog achteraan?want ik wil hier 2 schermen gaan bestellen.
|
||||
|
||||
![]() Heb toevallig gisteren een mail gestuurd over de verzendkosten etc.
![]() Door de drukte de laatste tijd heb ik weer weinig tijd gehad voor m'n auto en was de gewichtsbesparing ook weer vergeten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ze zitten op ebay ook inmiddels :
http://stores.benl.ebay.be/racing-s...sid=p4340.l2563 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hun om uitleg gevraagd over de verzending van zulke producten (aangezien het natuurlijk kwetsbaar spul is en wat de kosten zijn.
En eventueel de kosten bij een grote aankoop/ groepsaankoop.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mail,reageerden ze bij jou een beetje vlot?
|
||||
|
||||
![]() hmmm,als je het over de duivel hebt.de schermen blijken alleen als set 16cm breder te zijn tov origineel,dat is me net iets teveel van het goede.......
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zojuist mail terug ontvangen haha
![]() Verzendkosten liggen tussen de 35 en 48 euro als het pakket onder de 20kg zit. Valt opzicht redelijk mee. @pul, schermen van wat voor auto? Van de mk3 zijn ze maar 5cm breder.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mk2,staat een tjechisch verhaal bij met 8cm,maar met vertalen is het niet duidelijk,blijkt dus per kant te zijn.....
|
||||
|
||||
![]() Denk dat het niets gaat worden.
Ik sprak afgelopen weekend iemand die bij dit bedrijf en ook al paar keer via ebay kunstof delen had besteld voor circuit bmw's. En de pasvorm schijnt behoorlijk ruk te zijn. + er komt ook nog aardig wat plamuur/schuurwerk bij kijken omdat er 'lichte golven' in de motorkap zitten. Omdat het bij hem om circuit auto's ging boeide dat niet zoveel, alleen het gewicht was belangrijk. Maar hij raadde het voor straat auto's behoorlijk af.