![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook maar afspraak met VVT gemaakt, zij halen de startonderbreking eruit.
Megane intercooler komt binnenkort ook mijn kant op, alvast monteren en dan maandag intercooler buizen kopen. Heb overigens besloten om de cockpit wel van de golf mk3 te pakken.. heb ik eindelijk km teller en toerenteller :-) |
|
||||
|
||||
![]() Schema: https://www.dropbox.com/s/xfkjiwzjz...boekseatAFN.zip
En natuurlijk http://www.a2resource.com/electrical/electrical.html Last edited by Dokter D : 10-01-2013 at 21:48. |
|
|||
|
|||
![]() Held!
![]() Super bedankt, kan ik lekker gaan puzzelen.. |
|
|||
|
|||
![]() Kan wat kippig zijn hoor
![]() Maar zie nergens het schema vanaf de ECU? ook niet op de site? Trouwens ook niet van het klokkenspel e.d... Heb je die toevallig ook? Sowieso dank voor de moeite!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MK3 cockpit in MK1 dash? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AFN 1Z/AHU aansluitschema download Dit heeft mij enorm geholpen!!
|
|||
|
|||
![]() startblokkering kun je er zelf wel omzeilen, ff naar de sloop immo kasje van een polo 6n pakken met leesring en sleutel, en het stekkertje, ff aansluiten vagcom der aan en ff leerwaardes gelijk zetten starten lopen!! en kost je waarschijnlijk rond de 10 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Schema vanaf de ecu ben je niet nodig. Die van de klok staat wel op a2 |
|
||||
|
||||
![]() @Dokter D: Wat bedoel je met schema van de klok staat wel op A2?
Misschien is het wel handig om dat schema te hebben, om op een oudere D of TD ook de teller van een mk3 Golf aan te kunnen sluiten.
|
|||
|
|||
![]() @ zollie:
Klokkie is idd niet de mooiste.. maar is voor ombouw nu wel het eenvoudigste; daarnaast heb ik meteen toerenteller EN snelheidsmeter. het bakje heeft mijn km teller kabel opgegeten namelijk. Dank voor de schema's! Volgens mij krijg ik de immo bij de ecu! Dus dat is dan ook opgelost. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
A2-resource! ![]() http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nieuw dieselbakje en kabel? Of alleen het snelheidsmeter gedeelte ff wisselen... Ik vind persoonlijk de toerenteller geen reden om het lelijk te maken ![]() Past een mk2 cluster niet in een mk1? heb je tenminste nog de vierkante looks ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jij probeert mij over te halen
![]() ![]() Ben het zeker met je eens, maar wat ik zeg is voor nu even het eenvoudigste; daarnaast is het makkelijk weer ongedaan te maken en hoef ik als arme student nu niet nog meer onderdelen te kopen haha. Volgende week weekend staat het geplant te gebeuren! Een maatje van me (hij is monteur) gaat me helpen. Althans ik help hem meer ![]() Zolllie: als jij mij voor een fatsoenlijke prijs zowel de km-teller kabel als de mk2 cockpit evenals het ombouw schema van W terminal van de dynamo kan fixen.. hebben we een deal! Knal ik het retro klokje erin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verhip, nooit gezien.. Thanks!
|
||||
|
||||
![]() is niks mis mee volgens mij
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Valt inderdaad mee.. ben alleen niet echt dol op die witte wijzerplaten
![]() Heb net nog even met verkoper blok gebeld.. schijnt grotere (1 jaar oude!) turbo op te zitten.. mag aannemen met chip. als dit een vnt17 is dan heb ik me toch een vermogen ![]() Arme koppeling ![]() Wel fijn dat bij de 02a bak ook nog een sachs drukgroep en 1 jaar oude koppeling zit, met enkel massa (noem je dat zo?) vliegwiel; zelfs onderhouds boekjes en nap krijg ik erbij. Klinkt me mieters in de oren! Mag aannemen dat de 02a koppeling en drukgroep niet past op een 020 prise as? Moet ik wel verdomt snel over naar een 02a bak.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
evert is idd de enige die ik tot nu toe gezien heb waar het wel knap zit,al heeft het genoeg moeite gekost,dus denk niet dat dit vanzelf er zo uit gaat zien.al blijft het imo een vlag op een modderschuit,omdat de layout van de klok totaal niet bij het mk1 dash past.maargoed zoveel mensen zoveel wensen.... ![]() als er een complete 02a bak bij zit zou ik me idd toch maar gaan verdiepen in het ombouwen naar hydro koppeling,want een aangepaste koppeling etc voor 020 gaat ook de nodige pegels inzitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de schema's van a2 heb ik mijn project helemaal uitgevogeld! Topsite! |
|
|||
|
|||
![]() We zullen zien hoe het gaat worden met dat klokkie
![]() Ik hoorde van iemand dat die T4 hevels bij dealer vrij goedkoop zijn (hij had het over 30 euro), anders haal ik er wel 1 van de sloop. Wat dan nog rest is de ombouw naar kabelschakeling -> schakeltoren van mk3 moet dan passen. Dan de motorsteunen a 100 euro oid en als laatst dan de assen aanpassen. Aangezien ik zowel schakeltoren als assen erbij krijg kost het me rond de 190 euro; is eigenlijk best te doen. Hoe zit het nou met de assen? Mijn eigen 90mm assen gebruiken; is het dan een kwestie van flensen aan de bakkant overzetten van de 02a assen? Of begreep ik het verkeerd? |