![]() |
|
||||
|
||||
![]() ga je er kippen in houden?
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat er heel veel lol mee gemaakt gaat worden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik deel deze mening, wij doen ook een iets hoger niveau ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() je moet toch ergens beginnen? eerst had ik een fiat coupe 20v turbo op het oog maar dat was toch een beetje te veel voor je eerste autocross
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch iemand die mij snapt ![]() ![]() Het gaat niet om de snelste of de degelijkste maar om de mooiste en origineelst gebouwde wagen!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Loop toch niet zo te zeiken man. Ieder z'n ding toch. ![]() ![]() Succes met de Vento! Ben benieuwd wat je er van gaat maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi man, beetje ropen met zo`n oude auto!!
|
|
|||
|
|||
![]() thanks!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() nieuw kleurtje ![]() alleen nog bestickeren, afwerken en rolbeugel en plaatsen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volges mij heb je een deuk in je spatbord
![]() asje ma lol hebt toch ![]()
|
|||
|
|||
![]() nog iets meer dan een maand en dan is het zover!
![]() ![]() ![]() ![]() binnenkort een keertje gaan testrijden , ik ben ben benieuwd of hij een beetje vooruit wil. ik heb hem gekocht voordat ik een rijbewijs had dus nog nooit mee gereden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() het programma is als volgt,
zaterdag mache 1 Auto’s (groep 1) Luierklasse Auto’s (groep 2) Brommers Quad/Zijspan Auto’s (groep 3) Motoren (18-) Crazy klasse Motoren (18+) manche 2 Luierklasse Auto’s (groep 1) Brommers Auto’s (groep 2) Crazy klasse Auto’s (groep 3) Motoren (18-) Quad/zijspan Motoren (18+) en mache 3 Luierklasse Crazy klasse Auto’s (groep 1) Auto’s (groep 2) Brommers Quad/Zijspan Motoren (18-) Motoren (18+) Auto’s (groep 3 ) zondag manche 1 Auto’s (groep 1) Luierklasse Auto’s (groep 2) Brommers Quad/Zijspan Auto’s (groep 3) Motoren (18-) Crazy klasse Motoren (18+) Polaris demonstratie manche 2 Luierklasse Auto’s (groep 1) Brommers Auto’s (groep 2) Crazy klasse Auto’s (groep 3) Motoren (18-) Polaris demonstratie Quad/zijspan Motoren (18+) manche 3 Luierklasse Crazy klasse Auto’s (groep 1) Auto’s (groep 2) Brommers Quad/Zijspan Motoren (18-) Motoren (18+) Auto’s (groep 3) dakar rijders Gerard de rooy en Erik van loon geven een demonstratie met 2 polaris buggy's De toegang voor zaterdag is gratis en zondag is de entree 1 euro ![]() ik rijd met startnummer 89 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag even gaan testrijden in het maisveld
![]() na een kwartiertje stopte de auto er ineens mee. Hij heeft geen ontsteking meer ![]() Heeft iemand misschien een idee wat de oorzaak is? hier nog een filmpje ![]() http://www.youtube.com/watch?v=SF3rAkRf88U |
|
|||
|
|||
![]() kan je bobine zijn die begeven het wel vaker
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zat ik ook aan te denken, schroef ik morgen even over van mijn golf.
ik had ook nog iets gelezen over de nokkenassensor. heb ik weer wat te doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit in ieder geval een mooi grote kont achter zon vento. Ook niet geheel onbelangrijk in de cross.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha, inderdaad
![]() ![]() mijn stroomverdeler is kapot, het tandwiel draait maar de rest niet..... even kijken waar ik een andere kan vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die komt amper vooruit in de modder haha
|
|||
|
|||
![]() komt door de banden (gewoon winterbanden) op asfalt ging hij als een speer
![]() ![]() |