![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja, maar alleen op roestig blank/gelakt staal. als er chroom op zit wil dat niet lukken. fertan is na 24 uur gewoon overschilderbaar, merk je er niets van. ik heb een stukje na 10 minuten overgeschilderd, dat is weer gaan bladderen. |
|
|||
|
|||
![]() ik wil dit topic nog ff kicken eigenlijk... want ik weet nog steeds niet het antwoord...
- is het mogelijk/slim/blijft het jaren zitten, als je zinkspray over je bestaande lak heen spuit en verder niks meer doet? of moet je dan gewoon primer/grondlak gebruiken? |
|
|||
|
|||
![]() heb nu donkergrijze zijdeglans gevonden van Gold Circle (formido)... spul is op terpentinebasis... dekt wel goed het spul btw... zou dat blijven hechten? dus kan ik die voor de hele auto gebruiken?
anders wordt het motip primer grijs, heb het voorscherm er al mee gespoten en gaat redelijk goed... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
FF voor de goede orde ( heb het je reeds per PM uitgelegd maar tis ook wel handig als anderen het lezen ) Ik ben overgestapt op een andere kleur primer op de Pisrat omdat ik dat mooier vond . Enige wat ervan afbladderde waren de geplakte blokjes : slechte ondergrond wat geen primer was . Al die indianenverhalen van een derde party ook altijd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk aan, dan weten we hoe het ECHT zit
(geen PM ontvangen btw van je) maar zo weet ik het ook ![]()