![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probleem met het afslaan is opgelost. Bleek de luchttoevoer te zijn. Gelukkig
|
|
||||
|
||||
![]() Nounounou, wat een dag. We gingen mooi een Hella koplamp ophalen voor de Golf Zwei.
Stonden mooi op het drukste punt in maastricht bij de geusselt... Komt er ineens allemaal rook uit mijn dashboard. Auto snel aan de kant en uitgezet. Klep open, daar kwam geen rook vandaan. Zekeringskap eraf en gevoelt. Was het er helemaal vochtig/nat. We stonden ontiegelijk vervelend geparkeerd. Tussen 2x 3 baans precies in het midden. Toch nog even snel gestart en met een rotvaart over het kruispunt gegaan, zag op dat moment al bijna niks meer, uit gezet en uit laten rollen tot we bij het BP tankstation kwamen Wat blijkt, kachel radiateur kapot. Liep de koelvloeistof mooi naar binnen. Kunnen we mooi alles droog gaan maken en de kachel radiateur vervangen. Nu komt het mooie, ik sta stil, bellen me ouders op. Koppakking bij de auto van mijn moeder kapot. Heerlijk dagje zo. |
|
||||
|
||||
![]() Lekker dan, maar heb je dat ook weer gehad
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Haha, ja klopt. Heb het ook nog nooit gedaan dus is een leuk klusje. Had hier al een mooie HOW-TO gevonden dus dat komt wel goed denk ik.
|
|
|||
|
|||
![]() Is bij een type2 goed te doen, heb er al velen vervangen
![]() Laatst een type3 gedaan, ook wel te doen, maar toch net wat meer werk ![]() Meteen ook even nieuwe isolatie plakken op je kachel kleppen in het kachelhuis als je alles er toch uit hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stond idd ook in die handleiding om meteen nieuwe isolatie materiaal te doen. Ga die HOW-TO gewoon stap voor stap volgen en dan komt dat wel goed. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Huh? Quote:
ahhh ![]() Die blinken niet uit in stevigheid, ondanks dat het erg netjes staat, misschien eens ff op ebay neuzen? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vloerbedekking gaat eruit. Dat wil ik wel zo schoon mogelijk maken. Hoop dat het een beetje goed weer als ik eraan wil beginnen. |
|
||||
|
||||
![]() @audi
Nou eigenlijk is het interieur opzich niet zo verkeerd maar de stoelframe is kapot. Die is overgebroken. Hij zit nu met tie-rips vast haha. Ben sowieso aan het rond kijken voor een orgineel interieur maar een in goede staat edition one vragen ze zich soms 500euro voor. Vind ik beetje teveel van het goede, dus waarschijnlijk gewoon een nieuw frame halen of deze fatsoenlijk weer laten lassen. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes laten lassen en versterken waar nodig, zijn mooie stoelen
![]() Maar niet gebouwd op 'Ollanders ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nou, we zijn aan de slag gegaan met het vervangen van de kachelradiateur.
Tot dusver ging het allemaal goed tot het kachelhuis eruit moest. Nog niet in geslaagd. Na een tijdje ermee bewegen was hij nog niet los. Hij werd al een beetje donker dus we zijn maar gestaakt. Morgen ermee verder. |
|
||||
|
||||
![]() Kachelhuis is eruit. Damn wat was die smerig van binnen. We zijn hem open aan het maken maar die plastic clipjes willen nog niet mee werken. 1tje al overgebroken. Opzich niet erg zolang de rest wel maar goed gaat!
Ook nog een heel klein beetje roest gevonden onder de dempingsmatten. Niet ernstig maar wel iets om aan te pakken binnenkort. |
|
||||
|
||||
![]() leuke basis,ik zou dit interieur erin laten,staat super.
|
||||
|
||||
![]() Thanks, ik ben meer van orginele delen voor een auto. Voorlopig gaat het er ook niet uit. Hij zal wel gerepareerd moeten worden. Ook vind ik dat de stoelen erg hoog zitten. Ik ben zelf 1.95 en ik raak op een 2cm het dak niet. Als ik een 'johnny' stand aan neem dan gaat het wel maar dat vind ik niet zo prettig.
Hier een update van hoe het ervoor staat We waren begonnen met het kachelhuis en kachelradiateur te verwijderen. Nu dit gebeurd is kunnen we even niet verder omdat ik geen foam heb om het kachelhuis opnieuw te bekleden. Hierdoor zijn we wat andere dingen gaan doen. ![]() ![]() ![]() ![]() Andere grill geplaatst. Hella koplampen zitten er nog niet omdat ik geen stelschroeven heb. ![]() Dadelijk weleens beginnen met opruimen haha. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag alles weer gemonteerd nadat we de kwijt geraakte schroefjes weer bij elkaar hadden. Best nog een karwei om alles weer erin te krijgen, past allemaal maar net.
Word weer mooi warm binnen en er loopt niks meer naar binnen! Geslaagd lijkt me zo |
|
||||
|
||||
![]() Goed om te horen
![]() Die stoelen zijn met een beetje huisvlijt wel lager én goed vast te krijgen hoor ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, die stoelen zijn opzich ook wel vast te zetten. Lager krijgen lijkt me nog niet zo 1,2,3 gedaan. Ik heb ook besloten om ze voorlopig erin te laten zitten, had wel een mooi edition one interieur gespot voor maar 150euro maar dat laat ik dan maar aan me voorbij gaan.
Enige probleem wat ik buiten dat nog heb met het interieur is dat 1 deurpaneel een beetje gescheurd is bij een bevestigingspunt waardoor als ik de deur open doe hij blijft haken achter de deurrubber en daardoor steeds uit de pinnetjes aan de onderkant schiet waardoor hij los hangt, heel irritant. Waarschijnlijk dat ingescheurde stukje aan elkaar gaan lijmen, het is opzich maar 2 a 3cm. |
|
||||
|
||||
![]() Zitten deze stoelen op de originele frames gelast? Lijkt me dat er wel wat van tussen kan dan
![]()
|