![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Dus na een topic met 20 posts waarvan 13 van jezelf, ga je ze toch halen en er niet onder zetten? dus je kan ze zowiezo passen. Welk nut had dit topic ook alweer?
|
||||
|
||||
![]() gaat kwa et en de breedte van de velg niet lukken, iig voor niet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry hoor ik zat te twijfelen , wat ik zou doen , maar ik was ook nog op een ander form en daar kreeg ik te horen dat de velgen met banden voor die prijs niet te duur waren. En mijn hoofd vraag was passen ze onder mjn MK1 of niet , en door alle antwoorden die ik kreeg , laat ik mijn ATSjes er onder zitten . Dus het nut hier van is dat ik toch mijn AST er onder laat ![]() ik heb ook eerder in dit Form geschreven of dat ik er toch heen moet gaan om te passen bij deze dan nog maals sorry hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je het niet erg vindt Tjaap doe ik nog een topic zijn er dan als ik het goed heb 15 stuks van mij zelf (schijnt dat er mensen zijn die dat bij houden ) Allemaal nog bedankt en ik hou dus mijn Golf Cabrio MK1 wat velgen betreft zo als hij nu is . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Op je golf 1 moet je deze velgen zowiezo nooit zetten.. 18" is veel te groot. En 99% zeker passen ze niet zonder aanpassingen aan je golf. Ik zou die set ook niet kopen voor de handel. De banden raak je nog wel kwijt als ze echt "als nieuw" zijn, maar waarschijnlijk heb je daarmee de kosten nog niet terug. Voor tweedehands banden wordt niet veel betaald. Om een liefhebber voor deze velgen te vinden wordt een moeilijker verhaal. Het stereo type liefhebber van dit soort velgen rijdt namelijk een opel astra F of een Mazda 323 en heeft nooit geld. Koop van die 250 euro liever een schroefsetje van 175 euro voor je cabrio en laat dat monteren. Spaar dan nog even door voor 4 nieuwe banden in de maat 185/45/R15 en je hebt een dikke cabrio. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() +1
|
||||
|
||||
![]() Daar bestaat al een tijdje een simpele tabel voor
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ze dus wel en ze gekocht en ze passen perfect zonder aan passingen , wel knap ik de ATS cup velgen op en hou deze ook. Maar 18" velgen 7,5J ET 40 passen dus gewoon . zo was het gister nog ![]() En zo nu ![]() ![]() ![]() Ziet er toch ook niet slecht uit |
|
|||
|
|||
![]() HEY SWA DIKKE RIMS YO
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu nog een keertje grotere remmen eronder mant dit is ook geen gezicht
net of zitten er schijven van een atb onder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() velgen staan goed onder de cabrio
![]() alleen zoals verwacht, een paar maatjes te groot
|
||||
|
||||
![]() Valt me niet eens tegen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik ook net ![]()
|
||||
|
||||
![]() De ATS velgen komen er na opknappen gewoon weer onder , deze velgen komen volgend jaar onder mijn Golf II maar die is nog niet klaar .
geef toe 18" past onder Golf I zonder aanpssingen als je de goeie maar neemt . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Staat eigenlijk niet heel erg gek idd... Heb wel het idee dat het na verloop van tijd gaat vervelen. De ats'en staan er beter onder ![]()
|
||||
|
||||
![]() mischien een foto van de zijkant met de hele auto erop
|
|
||||
|
||||
![]() They see me rollin...they hating...
Niet mijn stijl.....maar echt gigantsich lelijk is het ook weer niet. |
|
||||
|
||||
![]() ik moest meteen aan mcdonalds denken,vraag niet waarom
![]() ik vind zoiets model wielen sowieso lelijk,buiten dat ze veeuls te groot zijn voor een mk1.
|
|||
|
|||
![]() Kun je nu wel je volledige stuuruitslag maken zonder dat ze aanlopen?
Ondanks dat ik de velgen veel te groot en het model lelijk vind. Eerlijk toegegeven, valt het totaalplaatje onder je auto niet eens tegen. Eigenlijk staan ze verassend goed. Verder hebben de velgen veel beschadigingen aan de rand en lijken de banden mij ook niet "als nieuw" als ik zo het profiel bekijk op de foto's.