![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend de bumpers en lijksten gespoten a la Wytze style.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40080 En ik moet zeggen, zeer goed gelukt, Wytze bedankt voor de tips in het topic ![]() Alleen de dorpelverbreders moeten nog, het bier en het stand riep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat mooi Douwe ,lipje heb je morgen kun je die gelijk meespuiten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hast ol even rieden douwe ,, har ol wer 150 km op klokje hahah ,,en omkeurd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is die 150 km incl. het ophalen van de achteras ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet gereden Gooi.
Vanavond eerst mijn winterhok op de brug gehad. Er was een veerschotel dusdanig verrot dat die onderweg knapte ![]() Dus vanavond gelijk een schroefset gemonteerd, nieuwe aandrijfas, nieuwe schijven en blokken en een fusee gewisseld. Makkelijk wanneer je zelf veel golf 2 materiaal op voorraad hebt ![]() Volgende week het achterste deel van de schroefset nog even monteren. Achterasje ligt voor je klaar! En zag net ook dat postbode Evert was langsgeweest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee evert dot net hahaha. mat mar net ien dot golke dot oske . smiet wol ien de polo , ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke douwe rustig blijfe komt vanzelf . ja supper , gooi maar niet in golfje , vrouw heeft polo steeds mee dus kan dan geen kant op das probleem .als auto er morgen is pik ik hem morgen even op ,kan de tappen overgezet worden , ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goedgekeurd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dacht ik wel!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, de afgelopen weken zeer weinig gedaan...
Veel andere drukte waaronder een weekendje F1 @ Spa, was echt onvergetelijk! Vanavond een en ander uitgezocht voor de cruisecontrol. Afgelopen week een hendel in nieuwstaat binnengekregen en nu nog een kabeltje fabriceren. Voor de geïnteresseerden hier de artikelnummers: Stekker.......... 1H0 953 634* Stekker.......... 191 972 714* Draadje ..........2 x 000 979 129 ( the old part number was N 903 352 03 )* Draadje...........2 x 000 979 133 ( the old part number was N 904 886 04 )* En hier de uitleg: http://www.christiantena.pwp.blueyo...ag/tdi/ccs.html |
|
|||
|
|||
![]() Erg nieuwsgierig naar de cruise control! Heb zelf de hendel al in mn auto zitten maar verder nog niet mee bezig geweest.
Inmiddels al 1000km op de teller. Donderdag gaat mijne naar de chipper. Dan is die motorisch helemaal klaar ![]() Ben erg benieuwd naar opbouw fotos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cruise is nog niet heel erg makkelijk.
Ik heb een opnemer van een 16v tellerbak gehaald en deze achterop mijn dieseltellerklok gezet. Nu heb ik een electronisch snelheids signaal. Dit signaal heb ik doorgelust naar de ecu. |
|
||||
|
||||
![]() wat een dik project ik ga je zeker blijven volgen hier op het forum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer ga je weer wat foto's plaatsen dan D?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Volg dit project al vanaf het begin! geen halve maatregelen.. een dikke 10
|
|
||||
|
||||
![]() Tijdje niet meer hier gekeken, altijd leuk om te zien hoe het op is geschoten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() he Douwe anders maar even picca van de daily anders denken ze hier dat je stil zit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal komend weekend eens wat foto's maken.
Er is de afgelopen weken weinig gebeurd ivm andere drukte en als ik zo de agenda bekijk wordt het de komende weken niet echt beter ![]() Op speciaal verzoek ![]() ![]() |