![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stond iid al weer erg mooi spul binnen ! De mijne heeft al een erg mooi plekje gekregen
![]() Heb zin in morgen !!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() Autobedrijf Pon neemt Gazelle-fietsen over
Laatste update: 24 juni 2011 18:41 info .ALMERE/DIEREN - Fietsenfabriek Koninklijke Gazelle komt in andere handen. Pon Holdings heeft met grootaandeelhouder Gilde Buy Out overeenstemming bereikt over de overname van het fietsenmerk. Foto: ANP De Gazelle fiets kan de showroom ook in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was gerard laatst ook niet in drachten op de fiets ? kan ie gelijk de fiets de showroom in drukken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zie de eerste al staan op BBS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met een set BBSen kun je een drol nog mooi maken,kijk maar naar mijn a4 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ga mn best doen om het te proberen ![]() Maar denk dat ik niet ver kom ![]() Net een proefritje gemaakt, maar kon daarna 5km duwen ![]() Benzine pomp is half overleden ![]() Dus oant moarn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn paar uitzonderingen Gerben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ruurd wel met de super special edition he...? al moet ik hem vanuit w'geest naar ljouwert duwen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is diarree,daar krijg je die BBSen niet op vast.jongens ik ga slapen,tis leuk geweest.tot murregen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal wel een toer worden ruurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Phuu naar ljouwert duwen. Dat ben je gauw zat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() word zeker een Feest word ...geloof dat het bier gratis is ...toch Dikkie
![]() alvast van harte ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NEE ROZE....let maar op!!!!! en ben er net klaar mee. Morgen vroeg alles inpakken en dan snel die kant op.. nu even slapen.
|
||||
|
||||
![]() zo net even paar uurtjes geslapen zal even de auto schoon maken en dat op naar Leeuwarden de laatste dingetjes even afmaken, en de eerste mensen al ontvangen.
tot straks zou ik zeggen, het weer ziet er hier uitstekenden uit!! |
|
||||
|
||||
![]() Hier in Haaksbergen is alles nog steeds ZEER NAT.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat doe je daar ook .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben benieuwd Joostema ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan hier nog even een foto van de weersomstandigheden ,voor de twijfelaars
![]() ![]() 5 minuten geleden gemaakt , het weer is super !!!!!!!!!!!! Oant straks !