![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx Riootje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk zelf dat ze zich dan nog een beetje in kunnen dekken bij een eventuele steekproef. Dat er niet niks op staat zeg maar.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat denk ik ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Want zo nauw keek meneer niet. Remtest op de openbare weg wat gewoon toegestaan is volgens mij maar wat ik erg vreemd vind omdat daar gewoon apparatuur voor is ![]() En daar heeft de GTI een week eerder al op gestaan en de resultaten waren dik in orde ![]() Maargoed, ik kan er weer een jaar tegenaan en ben daar wel blij om! Trouwens, vandaag nog iets leuks met de post meegekomen.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is de enige optie. je kan alleen die selecteren dus niet lichte slijtage. Is net als bijvoorbeeld een stuurkogel,als de fabrieks speling 0mm is en de gemeten speling 0,1mm dan moet je er een ac van maken ook al mag de speling dan maximaal 1mm zijn. ![]() Maarja rdw gaat toch ver in veel punten. Je hebt in ieder geval een echt toffe golf!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou idd Bart. Gaat in principe nergens over. Anders zeg dan ook wat er echt mis is. Maar nee hoor, bepaalde remdelen.. Juist ja. ![]() Maar je mening wordt zeer op prijs gesteld ![]() Thnx! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben zelf APK keurmeester geweest en het boek met regels is echt door mensen van een andere planeet geschreven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je dan toch op een meet staat met geluidsmeting wat gratis is doe je toch ff mee
![]() ![]() Gemeten decibel was 132 maar kwam er later achter dat de instellingen gemiddeld stonden |
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe wielen voor de Fire&Ice.
Niet fonkelnieuw maar nette set Lenso BSX 7.5j ET20 15'' ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, dat vind ik aardig beter staan dan je andere velgen
![]() Ik heb ze ook besteld, maar dan met zwart hart met gepolijste rand. Zou je eens willen opmeten hoe groot het ronde Lenso-logo is? Ga ik op zoek naar BBS-stikkers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prachtige auto
![]() is dat wat lenzo? geen originele vw velg, past dat goed en moet er veel lood aan? gr Peter |
|
||||
|
||||
![]() Grappig,toch ook Lenso BSX
![]() Zijn ze 7,5j? Ik dacht 7j voor 15",maar misschien kan dat verschillend zijn? Helemaal zilver staat ook goed!Ik heb zelf nog getwijfeld... Mijne ff als voorbeeld met zwarte harten(zitten nieuwe 195-45-"50 banden om) ![]()
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 29-05-2011 at 22:45. |
|
||||
|
||||
![]() Zo`n mooie bandenmaat staat die Lenso`s goed Jarno! Vaak zie je ze icm met zo`n fietsbandje....dan lijkt dit een stuk beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes jarno
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, is goed. Hoor je vanavond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, Lenso is wel wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Marielle: Ik meen 7.5J en de ETwaarde is 20 daardoor komt het wiel meer naar buiten. Ze lopen iets aan aan de spatbordranden (kunstof) maar d.m.v een schroefset is dat wel te verhelpen hoop ik
![]() @ René: Dat vind ik nou ook! En een beetje band mag gezien worden ![]() @ Mike: Voorlopig ff niks, op termijn opknappen denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah,ok.
Ik heb dan 7j ET 35 ![]() M'n wintervelgen lopen wel iets aan met ver insturen. Maar daar zitten weer andere banden omheen. Misschien net het verschil?
|
|||
|
|||
![]() Lijkt supertof die velgen jarno!
![]() Ben je er al uit wat voor schroefset eronder komt? |