![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat ik bedoelde met dat het niks is, is dat ze 0,0 grip hebben, sowieso is Nankang al een drama, moet je voorstellen als je op maatje 'smaller dan een fietsband' rijdt. En van achteren ziet het er enorm iel uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Oké bedankt voor de info via de PB Gertjan, dankzij jou heb ik net even contact gehad met FunkyF die woont in Duitsland, en daar komt dus heel binnenkort een RVS spaghetti spruitstuk aan. En dan maak ik zelf wel een compleet RVS uitlaatsysteem voor onder de Jetta. Zal die ook eindelijk eens een stukje sportiever klinken.
@FunkyF: Bedankt alvast voor de service!!
|
||||
|
||||
![]() graag gedaan Ronnie,
groeten vanaf het DHL/DPD/etc depot / Tuning Shop Schalbruch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 155-ers op een 8' brede velg
![]() Dat wordt wel heel erg stretchen.... Dit was het verschil in breedte bij mijn wielen, en dat is 165 50 bij een 7' brede velg, bij jouw achter wielen is het verschil nog groter ![]() ![]() Ik ben benieuwd... gr Jan ![]() ps persoonlijk zou ik voor wat bredere banden kiezen, zeker achter ![]()
Last edited by schweinhund : 26-08-2010 at 05:31. |
|
||||
|
||||
![]() welk type dezent ronnie??
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet welk type Frank, moet nog even foto's maken en plaatsen, dan kunnen jullie zeggen welk type het is hahaha.
@schweinehund, dat is een bridgstone band he, aan het profiel te zien, die laten zich zowiezo al niet goed stetchen is erg stijf, Nangkang is makkelijker, ik heb al 165-45-15 op 8j gehad, denk dat dit ook wel gaat kont in mijn ogen ongeveer op het zelfde uit. En anders maar weer een ander setje bandjes kopen. Komt wel goed.( hoop ik ) Gr Ronnie.
|
||||
|
||||
![]() Ik had zelf ook voor een iets breder bandje gekozen.
Heb nu zelf op de Porsches 195/40 liggen, op de 8J velg. Dat staat toch al goed getrokken in mijn ogen. Maar we laten ons verrassen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, kan altijd breeder, maar ik vind dat wel leuk die extreme stretch, dus dan proberen we eerst het extreemste en dan gaan we wel verder kijken.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ronnie, ik vroeg mij af of je m'n PBtje ontvangen had?
Zou je mij misschien kunnen vertellen of die AP set voor je Mk1 ook gewoon hulpveren heeft op de vooras? |
|
||||
|
||||
![]() Sorry ik heb geen PBtje ontvangen, maar ik weet niet of die hulp veren hebben maar AP kennende werken ze daar wel mee, dus eigenlijk lijkt het me van wel.
Ik ga die set pas in de winter bestellen dus ik kan je niet direct antwoord geven. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hierbij de foto, van mijn setje 14inch velgen wat ik gekocht heb, het zijn Dezent velgen maar ik weet het type niet.
Ik vind ze wel een leuke oldielook hebben. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() En net even een stickertje geplakt in het velg bed van de velg, vond het wel een leuke plaats, @Nigel ik heb ze gevonden, lagen in de kast mooi opgeruimd hahaha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooie wielen en stickers
![]() Ben benieuwd hoe ze gaan staan straks!
|
||||
|
||||
![]() Leuke velgjes maar te modern voor onder een jetta mk1 denk ik
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zullen onder een steilheck wel mooi staan zeker, alles is te koop.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() benieuwd hoe het staat, leuk setje velge
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wieltjes Ronnie!
Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank jullie ja, ik ben zelf ook wel nieuwschierig ik hoop nog een enkel treffen te kunnen pakken, voor die de winterslaap gaat doen hahaha.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.watercooled.nl ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Edelstahl Macaroni Fächerkrummer ist unterwegs!
![]() groeten Frank |