![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!
![]() Staat wel aardig negatief gecamberd voor of lijkt dat maar zo? |
|
||||
|
||||
![]() g60 fusees onder een mk1?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo zie ik het inderdaad ook, maar staat wel goed opzich. Verder leuk bakkie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Denk dat dat zo lijkt, de auto staat links voor veel lager de hij staat scheef. Erg mooie naven! mooie combinatie jetta met a8 wielen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, dat gaat niet goedkomen lijkt me? past wel maar je krijgt er wel een hoop bumpsteer voor terug ook al verleng je je stuur arm |
|
||||
|
||||
![]() Camber is idd maximaal negatief nu (mm werk bij de veerpoot), om zeker te weten dat de boel binnen de kasten zou vallen.. OMdat alles los geweest is zal ik toch weer moeten uitlijnen maar wil dit seizoen ook echt naar de RDW en dat kan niet maximaal laag..
Zijn idd g60 fusees icm golf 2 veerpoten, rijdt best hoor (tenminste, vorig jaar met de 4x100 naven), (weet niet wat bumpsteer is..)
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, hoe breed zijn de velgen?
|
|
||||
|
||||
![]() 7" achter zit nu 1 cm spacer
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice! En leuke wand decoratie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ziet er knap uit,maar denk dat die gele trucklampen er nu wel eens af mogen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaan er af Gerben!
|
||||
|
||||
![]() Oooh ik wil ook weer verder met de jetta, hoe bevalt het in he nieuwe huusje, reden er zondag langs maar wist niet precies meer welk huisnummer het was
|
|
||||
|
||||
![]() Nwe huis bevalt prima, superfijn om de trap af te lopen en in de garage te staan! OP deze manier heb ik weer veel meer plezier in de hobby..
Lucky number 13 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi project volgensmij heb ik deze wel een zien rijden in zeewolde.
Maar werk je bij pals? Ga zo door Martijn |
|
||||
|
||||
![]() mooi spul die naven! lekkere jetta zo met de audi's eronder
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() @ Martijn CR: Remco is een vriend van me. Wat rijd jij dan?
|
||||
|
||||
![]() Golf 4 5 deurs grijs orgineel heb er een caddy mk1 project bij.
Werk bij oude vw garage naast esso. Soms als ik buiten loop of rondje rij staat er half op de weg een kraan van pals die onderhoud nodig heeft midden in dat stukje industrie terrein. Wel mooi om te zien dat dat nog kan. Maar die foto's van jou zijn bij beze/ (volgensmij) overbeek gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() Kijken of ze zo een beetje schoon willen worden. Boutjes liggen bij de verzinker en ben bezig de randen en doppen te polijsten.
|
|||
|
|||
![]() gave jettaa!!!
|