![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal
In mijn dagelijkse werk ben ik een soort van koerier en heb een gebied voor mijn rekening en dat is het salland gedeelte..... Deventer tot aan de grens hardenberg Oldenzaal denekamp Zwolle en alles wat daar tussen in zit.... maar dan ook alle plaatsen. zo was ik vandaag in Almelo en daar stond op een hoek een mat zwarte kever en die was af...... laag en ga zo maar door super. Was ik later in Nijverdal stond er een golf 2 zwart met 16 inch avantgarde wielen en die lag bijna op de grond zo laag..... super.. heb wel eens vaker gezegt dat ik een foto toestel moest meenemen maar ja.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() gooi jij je mailbox eens leeg
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 17:15 op de klepelhoek in Leusden:
Licht groene Golf 1 GTI in nette staat met ATS cup velgen die er zo rijdend ook aardig netjes uit zien... zat een vent in met een nagenoeg kale kop ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dacht dat ik nooit gespot zou worden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanochtend/middag rond een uurtje of 12 dus ..
op de A.. (weetikhet hoe die kutsnelwegen genummerd zijn) ieg de weg Eindhoven-Oss ik reed ri Oss en kwam in tegengestelde richting eerst een goudkleurige golf 1 tegen (met lm wielen, kon zo gauw niet zien wat voor iets) en even later een cabrio met een wit dak.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag in Meerkerk op de Energieweg...
Een mooie blauwe Kevâh, verder geen andere specs bekend... zag geen kentekenplaat.
|
||||
|
||||
![]() Zaterdagmiddag bij de Mac in Meerkerk... Rob van Butt06.
|
||||
|
||||
![]() vandaag bij de afrit asten een groene vw 411 met een dame erin en een kinderzitje achterin.
zal om een uurtje of half 1 zijn geweest. |
|
||||
|
||||
![]() net gespot bij BP pompstation op de A27 richting den bosch
flip flop groen paarse polo... met pech ANWB-busje stond er bij... iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahahahahaha LOL ..... Butt06 ...hahahha
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag middag/avond bij mij in de straat in het o zo mooie Harmelen
een hele fraaie Jetta! oud model. beetje beige van kleur zwart wit geblokt dak, stickers op de zijkant retro imperiaal! en steelies! tikkie verlaagd. heeeel leuk bakkie! ![]() eigenaar stond er naast maar ik moest gauw door rijden! anders had ik wel ff een praatje gemaakt....
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag eind v/d middag in Limmen; donkergroene Golf mkI Cabrio met volledig rode achterlichten.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij de PON dealer in Amersfoort... Oranje T2 en beige Kever... Was om een uur of half 3, kwart voor 3
|
||||
|
||||
![]() Gespot gisteren in de buurt van Den Haag, richting Kijkduin. Deze Santana:
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanavond spotte ik volgens mij dezelfde T2 als vanmiddag...
Had op de zijkant slammedpanel staan ofzo. Was bij Polynorm in Spakenburg
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag gespot:
Golf gti edition 16V bij Hofland Automaterialen in Rotterdam... Vind de spiegels , achterlichten en spoiler niet echt geweldig :roll: Maar de BBS-velgjes waren daarintegen echt te mooi ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ ArjenE, ook de deur vind ik niet mooi
![]() Ook je camera altijd in je zak zeker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, en ook het linker-voorscherm is niet mooi ![]() maar ik neem aan dat dat wel een keertje gaat veranderen ![]() En ja, heb de laatste tijd bijna altijd mn camera bij me ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jezus
![]() ![]() velgen zijn daarintegen wel weer vet ![]()