![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stel nou dat jij op het punt staat daar een enorme investering te doen voor je auto, dan is het toch even fijn dat hij 'even daarvoor' een account heeft aangemaakt
![]() Ik vind het netjes en subtiel gebracht, ik zal me 2x bedenken eer ik daar heenga ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi Volkswagenliefhebbers.
Na een tip van iemand die ik ken werd mij medegedeeld dat er een Patrick zou zijn die volkswagens, en onderdelen van VW verkoopt, nu beschik ik over wat informatie betreffende deze jongen.. Na een deel te hebben gelezen heb ik uiteindelijk maar doorgeklikt naar de laatste pagina om te kijken of dit forum nog up-to-date was en tot mijn verbazing zag ik dat er nog steeds op gereageerd word.. Nou is mijn vraag of er mensen zijn die nog een appeltje met hem te schillen hebben, gezien ik beschik over zijn nu huidige telefoonnummer en adres.. Ik hoop dat ik jullie hiermee van dienst kan zijn.. Last edited by Anoniemous tips : 02-05-2013 at 12:04. |
|
||||
|
||||
![]() ook daarvoor maak jij een account aan?
|
|
||||
|
||||
![]() als het echt waar is . dan is dit wel fijne info mischien'? voor mensen die opgelicht zijn
door ene patrick? mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kom maar op dan! Appeltjes schillen doe ik niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo vw vriende ik ben ook opgelicht door die zelfde ik heb een week geleden bij hem zwarte achterlichten besteld voor men cabrio en heb deze niet gekregen.Heb wel al betaald en nu meld hij zich niet meer.Wanneer zouden we met zen alle erlangs rijden.
heb hem al 1000 keer gebeld en gemaild krijg hem niet tepakken Groeten danny |
|
|||
|
|||
![]() Hij heeft me via marktplaats bezeikt.ben al bij de politie geweest maar die doen er niks mee.Dus wil ik er wel heen rijden.Wij wil er alles mee dan maken we een datum en tijd uit en plaats waar we ons verzamelen.Zodat we een einde kunnen maken aan die oplichter
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het tijd wordt om zijn naam en adres hier te plaatsen, al was het maar als waarschuwing voor mogelijke volgende slachtoffers.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik snap dit echt niet .. als jij straks door iemand bent genaaid zul je willen dat je van te voren gewaarschuwd bent .. |
|
||||
|
||||
![]() Ene Marianne stuurt mij 2 bbs rm 0.5j randen op voor 100 euro!
Dit zouden 2 Rs 1j randen moeten zijn. (Opknappers) Uiteraard geen reactie meer daarna... Leuk grapje hoor! |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij een waarschuwing voor een persoon die handelt in onderdelen voor de Golf 1 en dan met name cabrio. Hij adverteert onder de naam PP op marktplaats en zou gevestigd zijn aan:
J. de Walstraat 7 9421 PN Bovensmilde Tel. 06-19445633 of 0592-413848 (staat op naam van J. Meints) email: pwr_parts@hotmail.com Het geld heb ik overgemaakt op naam van: P. Wouterse ING bankrekening 1565410 Het leek mij in eerste instantie een liefhebber die op een nette manier iets probeert bij te verdienen om de hobby te bekostigen maar het is een ordinaire oplichter. Inmiddels heeft hij zo te zien nattigheid gevoeld want alle advertenties die op marktplaats stonden zijn weggehaald lijkt het. Bah, wat smeerlapperij om iemand zo het plezier in zijn hobby te ontnemen! |
|
||||
|
||||
![]() Dat is diezelfde patrick waar ze het hier boven overhebben. En die zit ook hier op het forum. Alleen denk ik niet dat de mensen weten dat hij het is. Hij post nauwelijks.
Dikke mk1 g60 heet hij hier. |
|
|||
|
|||
![]() Vreemd dat zo iemand dus kennelijk al langer mensen oplicht zonder daarvoor gepakt te worden. Waarschijnlijk zijn het te lage bedragen voor de politie om iets te doen. Misschien binnenkort even een meet organiseren in Bovensmilde
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alle advertenties van hem zijn verwijderd door mp, dit uit veiligheidsredenen..... Heb ik vernomen..... |
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels is ie weer actief op marktplaats zag ik. Er staat bij z'n account "actief sinds 3 dagen"
Klopt al niet, staat bij de meestel al meerdere jaren omdat ze het eerlijk houden
|
|||
|
|||
![]() Heb 1 week geleden ook geld overgemaakt voor zwarte achterlichten en tot op heden niets ontvangen of vernomen van hem!!
Via marktplaats kreeg ik de mail dat om veiligheidsredenen deze adverteerder was verwijderd... Een bezoekje in Bovensmilde zal toch nodig zijn vrees ik!! |
|
||||
|
||||
![]() word daar straks nog gezellig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wellicht ook een idee om met zoveel mogelijk mensen die opgelicht zijn door hem aangifte te doen, dan wordt er vaak een heel stuk serieuzer naar de zaak gekeken.
Grote kans dat er dan wel actie ondernomen gaat worden.
|
||||
|
||||
![]() Volksforum knokploeg oprichten dan maar?
![]()