![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het is wat je maar interresant vind. Heb hier in de verkoop afdeling wat spullen te koop staan. Misschien is het wat voor je ( voor een deftige prijs dan). Heb ook nog een vr6 2.8 liggen met lekke koppaking. g60 motor ( historie onbekend, lader eraf) Maar goed, dat is iets wat niet in jouw topic thuis hoort natuurlijk. ![]() Het blijft een machtige wagen van je, en ben erg benieuwd naar het eind resultaat van je motor straks. qua brug zou ik niet kiezen voor een 4 koloms. Altijd problemen om met een lage auto erop te komen, en motor verwijderen is ook niet super. Wij hebben een 2 koloms en een 4 koloms staan. 4 koloms word bijna niet meer gebruikt , de 2 koloms werkt gewoon veel sneller en makkelijker. Just my 2 cents... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kom nog wel een keer langs dit jaar als ik weer eens naar m'n schoonouders ga ofzo, knal ik wel ff door naar H'waard. Quote:
Point taken! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je bent altijd welkom , koffie staat klaar..
![]() De 2 koloms zit idd gewoon verankerd in de grond. Wij hebben hem toen gewoon laten plaatsen. Hun waren toen ongeveer een ochtendje bezig . Het belangrijkste is dat het waterpas staat gewoon, maar dat snap je zelf ook wel denk ik. Je hebt er echt een heel groot voordeel aan , de 4 koloms gaat je echt tegen staan met de tijd. Haal maar eens een versn. bak eraf op een 4 koloms. Die oprijplaten zitten gewoon altijd in de weg. ![]() En op de 2 kolommer kan zelfs mijn jetta gewoon nog opgetild worden. Ik hoef het niet eens te proberen om hem op een 4 koloms te rijden. Ook al maak je de rijplaten langer doormiddel van houtenbalken, dan nog gaat hij er niet op. |
|
||||
|
||||
![]() Die stalling is
![]() ![]() Veel succes! Met jullie ruimte en je VR6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey oagreen,
Heel netjes geworden hoor jouw golf!! Vooral het rallye front vind ik heel mooi staan,ben zelf niet kapot van een type 2,maar deze vind ik wel heeeel strak geworden. ![]() Veel plezier er nog van! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks.
![]() Morgen naar de APK boer, ik houd m'n hart weer vast (veel stilstaan is niet goed voor een auto).
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Komt vast en zeker wel in orde., stilstaan is idd niet best. Maar ik denk dat jouw auto wel in zo`n staat verkeerde voordat hij stil kwam te staan dat het geen grote problemen mag opleveren. Enigste wat kan boven komen is misschien een remklauw achter. suc6 morgen. |
|
|||
|
|||
![]() Hee Piet,
Wat zie ik nu? Wordt lekker doorgewerkt in je loods! Ga je na al dat getimmer eindelijk een keer aan die turbo kit beginnen of hoe zit dat? ![]() Time flies! Ondertussen heb ik m'n IV terug met overgespoten neus, doorgelaste motorkap, V6 onderlip, en verwijderde achterwisser. De III staat inmiddels ook dichter bij moeder aarde door KW en VR6 lip. Als je komende zondag weer aan de slag bent laat het me dan ff weten dan rijd ik bij je langs. Heb je frisdrank staan, dan zorg ik voor de kuchen! ![]() Succes morgen! Greetz, Petrovitz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jajaja, met het getimmer gaat het goed, inmiddels staat er ook al een groot onderdelenrek op de zolder...die nu gelijk vol ligt met alleen mijn onderdelen... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, gewoon door de keuring hè!
![]() Zoals ieder jaar wel weer iets met de remmen, deze keer was het redelijk simpel; de remklauw linksvoor was niet echt goed gangbaar. De beste man heeft het ff soepel gemaakt ![]() Wel ook weer de opmerking over de CO dat ie wat aan de hoge kant was (geen kat), maar met niet al te lang stationair draaien blijf ie netjes onder de 0,5%, dus dat was ook geen probleem. Ik kan er weer een jaar tegenaan en nu weet ik in ieder geval zeker dat ik met de VR6 de 21e naar de Golf Record Day kan! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wanneer gaat die turboset er op Pieter?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zodra hij uitgetimmerd is ![]() Wanneer is hij te bezichtigen op een meeting? Ik wil het groene gevaarte nu weleens in het echt zien. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Melchior: zodra de stalling enigzins op orde is kan ik met het blok gaan beginnen.
@ Henk: 21 mei @ Golf Record Day ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nieuwe stalling Piet? waar zo dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Jazeker! Een dikke 5 minuten met de auto vanaf m'n huis (of kwartiertje met de fiets als ik geen spullen mee hoef te nemen).
![]() Het zit in Nederhorst den Berg, voor jou een klein half uurtje rijden.
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag trouwens weer het Rallye front er in gezet. Komend weekend eens wassen, nog eens wat poetsen en dan kan de bolide mee naar de Golf Record Day de 21e.
|
||||
|
||||
![]() dan kom ik eens buurten binnenkort....bel me maar wanneer je er zit.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er iedere week wel een paar avonden te vinden, sowieso de woensdagavond wel.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ok, dan houden we ff contact
|
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, afgelopen weekend was het weer eens zover, de VR6 mocht van stal om een heerlijke rit naar Zeeland te maken (moederdag!). Vrijdagnacht gereden, heeerrrlijk was het weer, Xenon-verlichting aan, muziekje op de achtergrond, vrouwtje opgehaald bij haar werk en lekker doorgereden. Alleen die Porsche velgen moet ik maar eens dynamisch uit laten balanceren, ze trillen bij 220km/u en dat is toch niet zo lekker, weinig zin om verder door te trekken. In Antwerpen-centrum was ook weer leuk, was een patsertje met z'n BMW 1-serie die dacht een oud Golfje sneller af te zijn bij het stoplicht en in de bochten...NOT!
![]() Anyhow, zaterdagmiddag auto gewassen bij m'n oude werkgever, zondag wandeling gemaakt in de Braakman bossen en nog even snel wat foto's gemaakt, hier een kleine selectie: ![]() ![]() ![]() ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 18-05-2006 at 21:59. |