![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi Ronnie, laat je de velgen nu erop liggen of haal je ze binnekort weer eraf? Want er ligt wel erg veel pekel nu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat gebakje van je begint echt gaaf te worden!
Mooi zo Ronnie! ![]()
|
|||
|
|||
![]() He Ronnie, die ATS'ies staan heel vet! Gave bak trouwens, goed schoonhouden met die pekel, laat die van mij lekker binnen staan...
Ben ook aan het twijfelen om ATS onder m'n Jetta 2 te zetten. Rijd nu op 13' Mangels 7j, maar ben er niet helemaal weg van! Greets Joost |
|
||||
|
||||
![]() Voor allen, Zaterdag moeten de velgen er weer onderuit, aangezien hij dan wordt uitgelijnt, en ik met deze hoogte niet op de uitlijnbrug kan komen.
En ik heb alleen de velgen erop gehad om even te kijken hoe het rijd en hoe het uitziet.. En ja mijn gebakje begint inderdaad ergens op te lijken.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer wat leuks laten bestellen op het werk, misschien dat er sommige zijn die het minder vinden maar ik heb Blauwe Kentekenplaten besteld voor op de auto te zetten naar een treffen..
Weet niet of het mag, maar gewoon proberen en de originele altijdt bij me hebben kan er eigenlijk niet veel gebeuren toch?? Als ik ze heb zal ik even foto`s maken.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() 1 januari 1978 zijn gele de platen gele platen er gekomen
ik heb het wel vaker gezien op een mk2 het zal niet mijn eerste keus zijn maar dat ieder voor zich he. maar mijn auto is 1984 ingevoerd dus officieel ook gele platen maar ik heb er ook blauwe platen voor laten maken dus so what |
|
||||
|
||||
![]() Volgende week dinsdag zijn de platen binnen op het werk.. Heb toch gekozen voor opgedrukte letters.
En @ Egon: Ja ik weet dat je van voor wel nog blauwe platen mag aanvragen maar dan hebben ze nog het liefste dat je je origineele platen bij je hebt, in de auto. Dus dan doe ik dat ook maar denk ook dat he echt alleen voor de show wordt dus op de auto alleen naar treffens en zo. Ook heb ik eindelijk vandaag me stuurtje gemonteert, aangezien ik dus een dunne naaf had, heb ik een verloop moeten halen om de dikke naaf te kunnen monteren maar het ziet er wel erg mooi uit hoor. En ik heb nog iets besloten volgende maand komt er een nieuwe stillere uitlaat onder de auto, teminste een extra demper, heb hem al een tijdtje thuis staan maar moet even aangepast worden zodat hij onder de auto kan en ook op de 65mm rvs pijp past. Binnenkort foto`s van en het stuurtje en de blauwe platen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Een demper ertussen is wel verstandig
![]() Maar wel goed bezig Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ja jij hebt het gehoort he je kan het weten hahahaha..
Gr Ronnie Ohja Nigel ik heb ook nog een setje spoorverbreders gescoort moet ik nog even ophalen binnenkort, 1,5cm met lange bouten voor de achter velgen moet toch wel genoeg zijn he?
|
||||
|
||||
![]() Even uit gemeten achter word de ET waarde na dat de spacers geplaatst zijn, ET-14, lijkt me dat het erg extreem wordt maar wel mooi..
Dinsdag komen de platen binnen het zijn opgedrukte platen geworden in de kleur Blauw met witte letters.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() blauwe platen mag gewoon, kost je wel 90 euro overheidssteun per keer dat de politie dat nodig vind
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha dat vind ik een goeie hoor, overheidssteun hoop dat ik niet te vaak moet steunen. Gr ronnie
|
|||
|
|||
![]() Hey ronnie, dat ziet er goed uit die atsen!!
Blijven toch echt mooie wielen.. Ook al is het een opel velg :P hahahaha Echt een leuke wagen om te zien!! |
|
||||
|
||||
![]() dankje Mark.
|
||||
|
||||
![]() Ey Ron,
Golf met ats deronder is echt mooi!!! Ga j dalijk nog naar VPC?? Greetz!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Nee sorry vandaag niet wel binnenkort want dan ga ik de spacers ophalen en de uitlaat laten aanpassen.
Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 18-01-2009 at 12:30. |
|
||||
|
||||
![]() Zo net weer de xenon aangesloten, merk toch echt dat het meer licht geeft nu ik zo laag rij kan ik me niet voorstellen dat ik nog mensen in de ogen schijn..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heb nadat ik de xenon aangesloten heb toch maar eens geprobeerd de US verlichting aan te sluiten.
Ze zitten er nu dus in en werken, maar nu is mijn vraag: is het normaal dat nu dus de knipperlichten sneller knipperen net alsof er een lampje stuk is? Verder ziet het nu zo uit. Zonder Xenon: ![]() Met Xenon: ![]() Vindt het wel wat hebben hoor..Maakt de styl toch weer wat meer af. Gr Ronnie @MellyVille: Bedankt hé!!
|
||||
|
||||
![]() Moet zeggen dat ik het zonde vind die Xenon, staat juist helemaal niet bij de OldSkool look. En zonder lenzen heb je ook nog eens een verschrikkelijk strooi licht.
|
||||
|
||||
![]() Ja ik weet het oldskool is het niet, maar het probleem is dat ik zo nachtblind ben als een mol, en ik toch moet zeggen dat ik een heel stuk beter zie met dit licht, heb het nu ongeveer een 3maanden er niet in gehad, en miste het zicht toch echt waardoor ik ze terug erin heb gezet, dit is dus niet voor het mooie maar echt alleen voor het nuttige ervan.
Gr Ronnie