![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super project
![]()
|
||||
|
||||
![]() 6 cilinder bi-turbo??
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat er een 6-cilinder boxer in komt...
|
|
||||
|
||||
![]() HA HA HA
Maar wel een dikke 6 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 6?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Opel 6-in-lijn motor dan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() volg Stijn's voorbeeld.......... DIESEL
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm, diesel, hè? V10 TDI? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe weet jij dat ik die heb liggen ![]() Maar die is voor in de a manta die bij mij staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was eigenlijk maar een gokje
![]() Wist trouwens wel dat jij of iemand in je fam. een Manta had ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal wel een r32 vr6 worden....
|
||||
|
||||
![]() Gekrompen 911 motor
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de bak opgehaald, die ze me aanbevolen hebben.
Maar ik zou wel eens willen weten wat de verhoudingen zijn en van wat voor motor deze kom. De code is fya Hier moet wel een pasplaat voor gemaakt worden, anders kan de motor er niet op. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette bak ruud, die zal het PK geweld wel kunnen hebben ....................
|
||||
|
||||
![]() baksteen is prima baksteun iig
![]()
|
||||
|
||||
![]() 6 cylinder diesel uit een LT erin...
plantenolie stoken. zal wel iets met meer pk's worden... Je blijft lekker bezig in ieder geval!
|
||||
|
||||
![]() 300+... pk's
![]() en de bak is natuurlijk een 6 bak ![]() geen diesel, en geen porsche motor. ![]() Het word in ieder geval een middenmotor ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Dude ik heb echt geen flauw idee, ik heb een gezonde nieuwsgierigheid, kun je nog een klein tipje van de sluier oplichten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben nog niet helemaal rond met de motor. Omdat het vliegwiel en drukgroep nog samengesteld moet worden. Dus er kwam nog even 500 euri bij ![]() Ook zit er bij de bak geen koppelings cilinder,arm en startmotor. Terwijl ik een complete motor koop ![]() Ook de uitlaat voorpijpen moet ik er bij hebben, met de landa zondes. Dus ik hoop het deze week nog rond te krijgen. Ondertussen is alles van de auto al opgemeten, en de motor gaat zeker passen. Helaas word het nu wel een 2 zitter. Ook de fusee stukken voor heb ik nu liggen. Helaas zijn ze wel van een opel, maar de draagarmen komen zo wel veel beter uit op de caroserie, en staan ook veel verder van elkaar. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat je daarbij ook rekening hebt gehouden met het rolcenter?
|