![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bodem is niet echt rot ofzo, maar je ziet een gat (die moet nog dichtgelast binnenkort), en die erge roest die je ziet (lijkt erger dan het is op de foto) was bij de bevestiging van mn spatbord, maar mn nieuwe spatbord is daar niet helemaal goed, dus dat ligt nu open. Moet ik nog ff bijwerken, dus vandaar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() lijkt niet erger dan het is...dat is het ook..veel erger nog zelfs
|
|
||||
|
||||
![]() Het valt wel mee hoor alleen dat plekje ik heb er zelf onder gelegen gister
![]()
|
|||
|
|||
![]() Een gaatje ja, tot je begint met wegbikken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke lol vandaag toen ik de achterkant omhoog had lag de bumperlip OP de grond
![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag dus de banden op de velgen laten leggen. Daarna gemonteerd. Achterkant stuk omhoog geschroefd zodat het past, het ligt nu naar mijn mening perfect, maar weet niet of het gaat aanlopen, dus moet dat nog ff checken. Voorkant ook stuk omhoog geschroefd, staat naar mijn mening nu net iets te hoog. Dus dat moet ik nog afstellen. Dan komen goeie foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er wel zeer dik uit!
Maar geloof mij, te laag rijden is 3 keer niks.
|
||||
|
||||
![]() Super mooi Pieter je velgen ik kom volgende week een keer kijken als het kan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt beiden!
@Nico dat is best, kijk maar ff! Spreken elkaar er wel over.
|
||||
|
||||
![]() Zo, vanochtend achterkant iets omhoog gezet en voorkant stukje omlaag. Nog niet goeie testrit gemaakt, maar er lijkt weinig aan te lopen. Enige is dat mijn bumperlip de grond nu wel aardig raakt :mrgreen:
In de straat als je niet uitkijkt paar keer, en om de wijk uit te komen ook. En bij hoge drempels hoor je hem aardig :lol: Ik lijk trouwens nog aardig camber te hebben achter ook! Voorkant weinig. Maar dat wist ik niet, ik vind het wel leuk ![]() Ben er nu aardig tevreden over, enkel moet ik nog de garage contacten omdat mijn banden wat leeglopen. Ging de bandenspanning checken. Zaterdag zaten waren ze allemaal op 2,5 gezet. Vandaag stonden ze achter op 2,1 en 2,0 bar. Voorkant op 1,5 en 1,0. Die 1,0 toen ik die oppompde naar 2,5 hoorde je hem lekken langs de rand.. Hierbij nog wat aardige foto's van hoe die er nu bij staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
'86 Golf 2 ABF Open-Air '92 Golf 2 wit, 1.3i It's all about the red... BWAAAAAHH Aaand it's gone Oh w8, een drempel Last edited by bobbob : 16-06-2014 at 12:24. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
Maar was je niet gewaarschuwd voor het spuiten van de binnenzijde ivm lekken? Kan me daar een paar posts terug wat van herinneren!
|
||||
|
||||
![]() Dankje!
Ja klopt, net ff gebeld met garage, ik ga eerst checken wat de banden doen als ik ze op 3,0 bar zet, en anders gaan we de randen checken. Maar de band die ik hoorde leeglopen hoorde ik aan de buitenrand, en die was niet gespoten.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt cool uit
|
||||
|
||||
![]() Ik had de velgen teruggebracht naar de garage waar de banden op de velgen zijn gelegd, aangezien de banden leegliepen, en dan niet zachtjes, maar behoorlijk! Eén voorvelg hoorde je zelf leeglopen als je de band aan het oppompen was
![]() De garage zou dus kijken wat het probleem was, ik heb net even contact gehad. Het randje waar de banden tegenaanzitten is niet goed afgedraaid, waardoor de band niet goed afsluit. Het heeft NIKS te maken met de verf aan de binnenrand. Echt dat randje is het probleem. Dus dat moet worden bijgedraaid, en de banden moeten dus weer los en weer vast... ![]() Dus nu even contacten met degene die mijn velgen heeft afgedraaid... Vanmiddag ga ik even bij de garage langs, kijken wat exact het probleem is. En of het inderdaad de fout van de afdraaier is (al lijkt het wel). Dus het is te betwijfelen of ik op mijn verjaardag kan rollen op de velgen..... ![]() Nu staat de Golf er momenteel zo bij op zijn winterstaal. Oude rode zomervelgen passen niet met de verlaging want dan kan ik niet sturen ![]() ![]() Gewoon: ![]() Achterkant op oprijblokjes omdat ik er ff onder bij moest: ![]()
'86 Golf 2 ABF Open-Air '92 Golf 2 wit, 1.3i It's all about the red... BWAAAAAHH Aaand it's gone Oh w8, een drempel Last edited by bobbob : 18-06-2014 at 09:59. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind t een mooi bakkie!
Maar blijf me toch verbazen hoe mensen hiermee rijden... Ik kom de drempels echt niet op als ik zo laag rijd hoor
|
||||
|
||||
![]() Dankje!
Hahah ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer Pieter van je velgen mooi balen hopen dat het snel weer goed komt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaat vast wel goedkomen Nico, hoop alleen dat ik het voor mijn verjaardag geregeld kan hebben....
|
|||
|
|||
![]() ik denk eigenlijk dat de garage de banden kapot heeft gedraaid, vaak word door iets minder kundige monteurs de binnenste rand van de band beschadigd met montage, bij normale velg band combinaties levert dat geen problemen op maar wel als je met getrokken bandjes gaat rijden.
ik weet niet of je de binnekant van de velg hebt laten afdraaien, maar het lijkt me sterk dat ie daarom zou leeglopen, hij dicht namelijk af op de binnenkant en niet op de rand. Last edited by jellehier : 18-06-2014 at 11:27. |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet wat moois voor je wat je op je verjaardag kunt doen.....
Die kentekenplaat nou s op zijn plek hangen ![]() wielen staan erg goed!! Happy Birthday maandag