![]() |
|
|||
|
|||
![]() @twan: ik heb sinds een aantal jaar al een goede oplossing tegen steenslag gevonden, hihi...
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke foto's!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is wel een historisch VF moment vind ik ![]() ......Als ze tenminste verkocht zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() yup, en ook nog aan een forumlid als ik het goed begreep
![]() http://www.volksforum.com/albums/showimage.php?i=85959 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() iemand meer foto's van deze jetta?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er staan weer mooie foto's hier! vooral die van Lennart en Niels
![]() Mijn foto's komen idd eerst in de Performance VW, daarna zal ik ze allemaal online zetten op onze site. Voor wie wil weten wie er allemaal een prijs gewonnen heeft, De uitslag staat hier: http://www.vwfanatics.nl/index.php?page=news&news_id=56
|
||||
|
||||
![]() Choice is met een C, Oliver
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat Engels ook altijd
![]() Thanks!
|
|||
|
|||
![]() eigenlijk hadden we nog wel een "best of engine-bay" moeten weggeven
wat mij betreft die golf 4 met die complete airbrush... echt stoer gedaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat waren er veel jetta's op MIVW . wie zijn er eigenlijk in de prijzen gevallen in de jetta klasse de keuze was enorm , veel dikke jetta's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De jetta's zaten deze keer bij de Golf Mk2 klasse in , daarzit vaak net even wat meer geld in die auto's ,maak je weinig kans meer ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() terwijl ik nog nooit op een meeting zo veel jetta's bij elkaar heb gezien wie bedenkt nu weer zo iets een golf is een golf , jetta een jetta lekker makkelijk ...jammer hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ook komen omdat die van mij zo verrekte veel op een golf begint te lijken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan nog ...als je nu de jetta 1/2/vento/bora/5 bij elkaar gooit oke maar tussen de golf klasse ..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat rustig rond dit topic .................tijd voor weer wat foto's !
![]() ![]() ![]() hele mooie originele jetta GTI! ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() erg slechte meeting was dit.
veel te ver uitelkaar. verder wel mooie auto,s gezien. ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Lol! Wat een nabrander joh! Hoe ver moest je lopen? 600 meter?
|
||||
|
||||
![]() Is toch logisch, hoe meer auto's hoe verder je moet lopen
![]() Als je niet wilt lopen kan je het beter bij een MCDonalds meeting houden denk ik...
|
||||
|
||||
![]() Je kan het meeting terrein wel kleiner maken, maar dan moet je auto's boven op elkaar gaan parkeren.
En dan heb je weer een nadeel, dan heb je een ladder nodig, anders kun je de bovenste auto niet goed bekijken... |