![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo,
Ben vanavond even bezig geweest met de roestvorming onder het dak. Ik heb de instructies gevolgd van de spuiter, en de staalborstel erover gehaald, en het viel mee wat er nog meer aan ijzer "verdween". Het is redelijk goed te herstellen, en de roest die op de foto staat (achter in het hoekie waar je lekker bij kunt ![]() ![]() En ik heb mijn wielen voor dit lopende seizoen ook binnengekregen. Maat: 6Jx14, originals !!!! Bij binnenkomst: ![]() En na een klein sopje: ![]() De wielen hebben allemaal een beetje stoepieschade, maar niet onoverkomenlijk. Ik zit alleen nog ff op de deksels te wachten, die nog ergens een paar huizen verder in de garage zweven bij Marcus BBS (thanx nog voor de wieletjes). Het is straks even een kwestie van de spuitbus erover, en rollen maar !!!!! A.s. zaterdag nog even de slijptol hier en daar over de carrosserie laten rollen, en dan kan ik eindelijk beginnen met m'n DX'je !!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig kan ie eindelijk naar de spuiter.
En die p lijken er vast goed onder vooral als ie super laag komt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is eigenlijk wel de bedoeling ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() effe n vraagje:
is dit marsrood t zelfde als tornadorood? |
|
||||
|
||||
![]() Goeie vraag.
Ik dacht dat het wel redelijk in de buurt kwam, maar dat het toch niet dezelfde kleur is. Maar exact weet ik het ook niet !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Jam Jam pirelli`s kan niet wachten op het eindresultaat !!
|
|
||||
|
||||
![]() respect
|
||||
|
||||
![]() Dank u !!!!
|
||||
|
||||
![]() Savoy Brown.....
|
||||
|
||||
![]() Hey little red,
Wordt een mooi karretje zo!! Ben wel heel benieuwd als hij in zijn nieuwe jasje zit!!! ![]() Groeten Jurjen.
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Even snel het laatste nieuws: Ik heb een schuifkanteldak gescoord !!!! (komt uit een Scirocco 2). Er zijn 2 onderdeeltjes kaduuk, maar die zijn te bestellen. Heb vorige week andere remklauwen gehaald bij Henk Pigo (waarvoor hartelijke dank). En ik zal jullie a.s. zondag even middels foto's op de hoogte brengen van de laatste loodjes alvorens hij uit logeren mag bij de spuiter !!! Grtz............. LRR @Jurjen: Ff geduld nog !! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is tornadorood delfde kleur rood als op een gti-embleem (de rode versie heet namelijk ook tornadorood) |
|
||||
|
||||
![]() suc7 als hij bij de spuiter is maar dat gaat wel goed komen als ik zo alles gevolgd heb...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jantje Ongeduld !!!! ![]() ![]() ![]() Zondag kerel !!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Nou vooruit dan maar...
Ik weet dat Luuk niet 1 van de meest geduldige mensen is hier op het forum, dus zal ik hem matsen en de beloofde pica's alvast hier erop knallen. Mijn remklauwen (powered by: Henk Pigo): ![]() En mijn nieuwste aanwinst: Scirocco 2 Schuifkanteldak: ![]() Met alle toebehoren: ![]() En ff voor de show "gemonteerd": ![]() Verder heb ik in de kofferruimte nog even gehobbiet........één of andere onverlaat heeft gemeend die halve kofferruimte te moeten beplakken met tapijt. Dat tapijt is reeds sinds hele lange tijd verdwenen (ik geloof op dag 1 dat ik hem in bezit kreeg), maar de lijmresten ben ik nu dan ook eindelijk kwijt (zweet voor me harses ![]() ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Het enige wat ik nu nog even moet gaan scoren voor m'n schuifkanteldakkie zijn deze geleiders. Ze lijken heel op de foto, maar niets is minder waar !! ![]() Niemand toevallig nog 2 liggen ?????? Zo, dit was het even weer. Maandagavond de spuiter even bellen wanneer hij tijd heeft om de Rooster te halen, en dan kan ik met de verbouwing van de keuken beginnen thuis !!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee zijn dit remklauwen van een sirocco? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou het niet weten........PM anders Henk even die kan het je zo vertellen. Ze komen volgens mij onder een Einser Golfie van een kameraad van Henk vandaan. Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Quote:
Nou, zeg dat gerust hardop..........tssssssss
|
||||
|
||||
![]() ziet er inderdaad goed uit dat schuifkanteldakje!
toevallig bij de Boer autodemontage vandaan? stond namelijk net zo`n kleur scirocco
|
||||
|
||||
![]() al bij de spuiter geweest.....
foto's toch??? zeer benieuwd...