![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uitlaat eronder gesleuteld, hulpveren verwijderd en de lambdasonde erin gedraaid. Kabel gaat zo via de bodem naar binnen, uit het zicht
![]() Oja ook even de hoedenplank erin. Er komt trouwens geen audio in geen radio niks! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi mooi
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
|
||||
|
||||
![]() Blijft echt een dikke wagen. Goeie keuze ook om geen radio te plaatsen, lijkt altijd netjes vind ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Errug netjes weer!
Heb je ook foto's van de gehele auto in de huidige staat? (een beetje voor het totaalbeeld) Komen er in plaats van de radio extra metertjes?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt allemaal. Paneel met 3 meters is al klaar, moet je even terugbladeren. Wordt nu echt dashboardtijd, ramen erin, afstellen en knallen!
Hierbij foto's van hoe hij nu is, voorkant moet nog wel 3 meter naar beneden. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Een van de dikste mk3's als je het mij vraagt !! Ga zo door
|
||||
|
||||
![]() Echt een prachtig ding!
|
||||
|
||||
![]() Kapitein 1 oog kan eindelijk weer normaal zien. Ding ook op de grond gezet. Voor kan hij niet lager, ik ga de hoofdveren vervangen voor lichtere die ik nog heb liggen, maar dat komt later. Ding moet ook nog de brug op en rollenbank etc dus te plat is nog niet handig.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Schiet al lekker op . Mooi stukje werk
|
|||
|
|||
![]() Langzaam maar gestaag komt het beest tot leven.
Wat een geweldig gaaf ding |
|
||||
|
||||
![]() Oeff... dat word een hele gave Mk3 !!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt! Zit nu ook weer in de modus om steeds eraan te blijven werken.
Morgen de voorstoelen aanpakken. Alcantara heeft wat bolletjes erop dus ga ik scheren en dan dit weekend de voorstoelen erin. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net het project eens volledig doorgenomen
zeer knappe VR6 en mooie werken Eentje om te volgen Greetz DC |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er veelbelovend uit, erg mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Super knappe VR6..!
|
|||
|
|||
![]() Dit wordt een mooie Mk3, ben alleen zelf geen fan van het interieur. Een mooi Recaro interieur zou in mijn ogen mooier staan.
Succes met afbouwen!