![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen probleem ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Weer een stapje verder ..... Pomp schoon gemaakt , en filter vervangen er onder gehangen (natuurlijk geen slang klemmen meer ![]() Na wat lekkerij is de benzine toevoer nu ook klaar . Steek assen werden thuis afgeleverd ( nog bedankt Klaas ) vanmiddag dus die zitten er nu ook onder . Wachten is nu op 1 koelwater slang , die ik niet heb liggen Van het blok naar het koelwater tankje . en dan kan de sleutel worden om gedraaid ![]() Last edited by Alberto : 23-05-2010 at 20:56. |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat mooi rap op!
Mooie kachel rechts in de hoek btw ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 23-05-2010 at 21:49. |
|
||||
|
||||
![]() jij gaat echt snel,wou van middag nog wel effe komen maar ben te lang bij ruurd blijven hangen....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er lekker uit!
|
|
|||
|
|||
![]() Na wat zoekerij , paar kleine probleempjes op gelost
maar de motor heeft gedraaid vanavond ..... ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn dank en de eer gaat indeze in het geheel weer naar Klaas helemaal top voor de hulp ![]() ![]() volgende week de uitlaat er onder hangen , en dan de achter as nog dan kan hij naar het RDW voor het omkeuren kan niet wachten op het eerste stukje er in rijden ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hell Yeah!!!!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zei ik ook ja ....ben zo blij als een kind ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het gaat er niet om wie je bent.............maar wie je kent ![]() ![]() Goed bezig wederom!! ![]() en alle 16 klepjes hebben het weer ff gedaan dus ![]() ![]() ben benieuwd over de vorderingen met de achter as,en de RDW,maar als dat net zo snel gaat als de rest zie ik deze Jetta wel in Leeuwarden staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() moet dit topic geen nieuwe naam krijgen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maak er eens wat leuks van Marc ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alberto's P(G)L
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @l(i)-berto en zijn 16 klepjes....
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke jetta alberto.
|
|
|||
|
|||
![]() Komt helemaal goed met deze toch al superdikke Jetta !
|
|
|||
|
|||
![]() aha Nieuwe topic naam,
![]() En een goeie,tis ook een echte ''Edition'',Wolfsburg edition one platen in de zijschermen,en dikke recaro's! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nu lennart nog even een nieuwe topicnaam
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks Marc .....dat voklswien kom ik nooit weer af ben ik bang ....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
' Ha, ha , precies hetzelfde als ik bij Lammert vd Meulen kom . Die roept ook altijd; Hey Klaas ..?????.. ![]() Daar kom ik ook nooit meer af dankzij hem. ![]() ![]() Heeft toch ook wel weer wat , toch? ![]()