![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er mooi uit met die ronde koplampjes, super auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zitten nog niet in de auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() al moet ik zeggen dat dat front met die gele lampen wel apart is
|
|||
|
|||
![]() Hee Pieter, ziet er goed uit man! Ben benieuwd naar je project, en wat hoor ik, ga je verhuizen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
succes...als ze klaar zijn zien er echt wel uber uit! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als alles meezit dan wel ja...ik hoop het van harte! Kan ik ook eens wat vaker de '6' van stal halen om mee te toeren. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zijn ze nu al hoor... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Godverdomme foto dan!!! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom maar een keer langs, kun je zelf foto's schieten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zorg maar dat je ze er 26 maart erin hebt zitten dan schiet ik genoeg foto`s ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het mooi weer is kom ik met de cabrio !
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() please...pics van de recaro`s ![]() Last edited by Pedaalemmer : 10-03-2006 at 07:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier heb je je foto: ![]() De Recaro's zitten nog steeds in de Corrado, gaan er binnenkort wel uit. Helemaal onder het zaagselstof. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zie dat het helemaal goed gekomen is met de schermen en deur klinken dus.
Mvg Ronald ( van de schermen en de klinken) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heej Ronald, Ja, nou ja, dat is aardig goed gekomen. De spuiter was goed te spreken over het laswerk, maar wat minder over de plamuur die je gebruikt had bij de grepen. Is wel snel goed gekomen hoor. Ik moet nog steeds de linker handgreep aansluiten trouwens...stangetje op de juiste maat maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, hier wat eerste foto's van de nieuwe loods :
Toen we begin deze maand erin gingen was het nog een vrij kale ruimte, er zat enkel een onderdelenzolder in : ![]() Achterin de hoek zat een wc-hokje, die hebben we er al snel uitgesloopt, want op die plek kan weer mooi een auto (m'n Corrado) staan. De wc hebben we verplaatst naar de zolder, daar hebben we een nieuw hok voor getimmerd, alleen nog de riolering en water verleggen daar naartoe. ![]() Op de plek waar de motorfiets staat zijn we nu de kantine aan het bouwen, die begint bij de twee palen en loopt in de lengte door tot aan de meterkast (gas/elektra/water). ![]() ![]() Mooie grote overheaddeur erbij, heerlijk met al die brede VW's die er doorheen moeten. ![]() ![]() ![]() Hier onze timmerman aan het werk, hij heeft een prachtige brede trap voor ons gemaakt in ruil voor een koppakkingvervanging voor zijn Polo (op de achtergrond te vinden). Momenteel wordt de zolder doorgetrokken over de kantine heen, levert weer wat praktische ruimte op. De zolder is heerlijk ruim, maar het ligt nu toch al behoorlijk vol met (VW-)onderdelen. ![]() Komt allemaal wel goed. Zondag m'n laatste spullen uit m'n oude stalling halen, dan is het daar ook leeg en staat er nog meer zooi in de nieuwe. ![]() Bijna alle auto's staan nu ook al binnen, de Polo en de F16 (links in de hoek) gaan er binnenkort uit. Dan komt Coen z'n Golfje binnenkort ook terug van de spuiter en kunnen we het 16V-T blok erin gaan hangen en de auto afbouwen. En dan Raymond z'n Golf mkII VR6 weer voor op de weg klaarmaken. ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 28-04-2006 at 20:02. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry hoor, maar ik ben niet degene die het in je deuren gemaakt hebt hoor. Je hebt bij mij 2 audi deuren gekocht , en later nog eens een corrado interieur en votex console. ![]() plamuren heb ik geen verstand van |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit je nieuwe loods ! geen brug?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah sorry, andere Ron. Diegene die het spul er in heeft gelast heet namelijk ook Ron... ![]() Ja, over de spullen die je geleverd heb hoef ik niet te klagen, dat zat (en zit) altijd wel goed. Kom je nog weleens wat interessant spul tegen? En toevallig geen interesse in een Corrado VR6, maar dan zonder motor? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, 4-kolommer komt zodra alles z'n eigen plek heeft gevonden en de verbouwingen achter de rug zijn. Nu we eenmaal echt een ruimte hebben waar een brug in kan, dan gaat ie er komen ook natuurlijk! ![]()