![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De witte??? De Golf 2 met rallye front die er ook wel eens staat is een zwarte. Niet jouwe gerard. (of heb je 3 golfjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag rond half 6 op de ring groningen, een lage groene polo g40 met steffan velgen en getrokken bandjes. en zo te horen een compressor
![]() ik reed in mn zwarte golf 4 gti |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zat jij er ook in vanochtend? Ik had de hand nog wel omhoog, maar weet niet of je dat gezien hebt.
|
||||
|
||||
![]() ja klopt zag een jet in een flits hahaha.
|
||||
|
||||
![]() Zal volgende keer even wat beter opletten en eerder even seinen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag rond 16:30 op de rotonde bij de brandweer in Stadskanaal een lage mexico beige Mk1 met Mk2 steelies !!
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdagnacht in parkeergarage de Barones in Breda deze Golf 1.
![]() Afgelopen zondag ochtend op de Ignatiusstraat in Breda deze PloLow: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in hardegarijp een strakke zilverkleurige golf 1 met meende ik BBSjes en een hawaii slinger aan de binnenspiegel
Hij reed richting buitenpost Verderop in Burgum een donkere, verlaagde polo 6n met xenon verlichting |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We blijven aan het seinen dagelijks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zwarte komt volgens mij uit de Tille, heeft ook een Rallye als het goed is. Die zwarte rijd/reed op TH Line's, maar is niet een super nette auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt geen einde aan ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zal dan de rode Rallye zijn die altijd in Drogeham stond. Die is naar K,Tille verkocht. Andere kant van het water ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die komt uit Musselkanaal heeft ook nog een mooi witte einzer Pirelli ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die kans is dan wel aanwezig. Maar heb hem niet gezien in het echt, alleen van horen zeggen van zijn buurman ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die witte is van een kereltje uit Hoeven. ben ff zn naam kwijd maar hij woont bij mij om de hoek ![]()
|
||||
|
||||
![]() 9 oktober ca half 4 N50 Zwolle Kampen Ur Quattro (korte versie) donker van kleur.
|
|
||||
|
||||
![]() he benji,
die zwarte(paars) is mijn daily orginele wolsburg 16v uit 91 ziet er inderdaad niet super uit maar is een hele mooie en goede basis om een hele mooie auto van te maken nergens roest maar wel veel krasjes en kleine deukjes. van binnen heel netjes en een orginele digifiz en maar 89000 gelopen. was al begonnen met het opknappen van deze maar toen kwam de rallye g60 in het zicht en heb ik daar mijn budget maar ingestoken,want ik krijg maar zoveel zakgeld van mijn vrouw en dan is het gebeurt hahaha. groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet super netjes, maar hij is ook al 18 jaar oud ![]()
|
||||
|
||||
![]() klopt als een bus maar mijn buurman gaat de golf niet meer verkopen en we gaan er deze winter een vr6 of een g60 motor in bouwen.
wat betreft mijn wolfsburg wordt 16v g60 van gemaakt en alle onderdelen heb ik al liggen van g lader tot rsv uitlaat systeem maar zit nu tot over mijn oren in de golf rallye en mijn monteur laat het ook iedere keer afweten wat betreft het motorische gedeelte dus voordat mijn wobke aan de beurt is zijn we wel een jaar verder denk ik. groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze? ![]() ![]()