![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die had ik ook nog gespot in Lelystad, dat was ong 2 a 3 weken geleden. Zwaaide netjes terug ![]()
|
|||
|
|||
![]() Op de sloop in joure ligt sinds deze week een ibiza Cupra (een roze) met een 2.0i 16V ABF motor.
Compleet cupra interieur zit er ook nog in. http://www.autorecyclingjoure.nl |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij Mister Cool gespot met een kar achter de golf.
Op de weg van Leeuwarden naar Harlingen/Bolsward. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Reclame boes vanochtend bij de Esso Trumpi in Breda.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeeland donderdag middag , vlak bij Middelharnis |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de snelweg tussen Hengelo en Enschede een mooie zilvergrijse golf 1. Jij reed richting Enschede en ik richting Hengelo en het was rond 17.30.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Net 10 minuten geleden in papendrecht, een witte Golf 6 GTI
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen om ongeveer kwart over 7 vanuit schagen een golf3 donkerblauw.
Vento front, lekker laag op (denk ik) 17 inch meerdelige wielen. zag hem laatst ook rijden toen op gif groene tt wielen. |
|
||||
|
||||
![]() gespot een heel snel kleiner wordende golf vr6 met rh zw1 die me de hele tijd zat te drukken.. Jage nicht was du nicht töten kannst..
![]()
|
|||
|
|||
![]() In Heerenveen afgelopen zondag.
Een giga mooie T1 spijl ![]() ![]() Kleuren blauw met wit. Echt een hele mooie bijna nieuwstaat. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Snel kleiner wordend in je binnenspiegel denk ik dat je dan bedoeld? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klinkt als Bas, deze Golf: http://img245.imageshack.us/img245/...beelding022.jpg
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 14-09-2009 at 21:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou een collega van me kunnen zijn. Zn nieuwe leasebak.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 14.00 op de A28 een zwarte Polo, ging bij afslag Haren van de snelweg af en draaide er aan de andere kant richting Assen er weer op en sloeg bij de SHELL pomp er weer af.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Zojuist, uurtje geleden, in Landgraaf bij Snowworld in de buurt, een heel dikke mk5 gespot.
Zwart / donker blauw Golfje 5 gti, met gele mistlichten, verlaging en een setje flinke wielen. Zat een jonge kerel in als ik het goed gezien heb. Ik reed voor je in de Renault Clio ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanochtend: erg lage rode kever gespot op de nhl in leeuwarden, kenteken am-28-44
zag er erg goed uit iedergeval |
|
||||
|
||||
![]() Half uurtje geleden op de kruising bij de Mac in Drachten een dik verlaagde donkergrijze Gof 1 op verbreed staal. Zag er netjes uit, heb nog even getoeterd
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ebut gespot bij rotonde K,tille Rond half 5. Je zag me niet omdat ik in een #p#l reed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Post eens een foto van je Opel dan kan ik eens opletten
![]()