![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toch leuk, om zo'n pa te hebben die samen met je aan de auto sleutelt.
Heeft ie zelf geen projectje?
|
|||
|
|||
![]() @ Nigel : S-bocht vindt ik niet echt wat! Gewoon recht toe recht aan!
![]() @ Chris : Nee mijn vader wordt 66, heeft zijn leven in de auto's gezeten die doet dat echt niet meer! En hij vindt Ford het beste merk, want die rij hij al onderhand zijn hele leven. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Even wat nieuwe slechte foto's gemaakt, aangezien ik toch weekend heb!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super netjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, mooie hoogte/laagte. Erg netjes.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het niet normaal hoor dat je al weekend hebt ![]() Mooie pics weer. |
|
|||
|
|||
![]() Kan er mee door die mk2 :P
|
|
||||
|
||||
![]() hij moet nog een flink stuk zakken Salih!
|
|
|||
|
|||
![]() Die wielen staan hem echt goed. Ik zou alleen de nummerplaat aan de voorkant in het midden hangen.
|
|
|||
|
|||
![]() thnx mannen!
En dat ik weekend is gewoon omdat ik nog best wel wat dagen had! ![]() ![]() Nog lager weet ik niet, eerst nog een keer uitlijnen en dan kijken we wel verder! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weinig aan toe te voegen.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja precies! Maar goed ik zie het nog wel. Eerst maar eventjes rijden hiermee! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja mensen, live from Kazachstan!
![]() Ik weet niet wat er staat, maar vindt het mooi! ![]() http://www.vdub.kz/prosto-belyj-golf
|
|||
|
|||
![]() Bij deze mijn nieuwe wielen 4 maart worden ze opgehaald, het zijn zwarte Teledials geworden in 16''! 8)
Enigste wat er aan gaat gebeuren zijn gekleurde logo's en andere bandjes, liggen nu goede 195/45 16 omheen. Maar die worden vervangen door 165/45 banden! En gaat hij waarschijnlijk ook lager! :mrgreen: Hier een voorproefje: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
enige wat ik eruit haal is je naam.... en merk schroefset/velgen en een paar keer 'mk2' maar vertel, wat is het precies,interviewtje? edit;en ben benieuwd naar hoe die telefoons gaan staan... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vet! ![]() Leuk om te lezen dat de liefde voor Volkswagen de Ford RS2000 heeft verdronge! ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Gerben, zie hier vertaald en wel alleen in het Engels: http://translate.google.com/transla...slate.google.nl
En ik hoop dat de TD's er goed onder gaan staan, anders verkoop ik hem! ![]() @ Rick, ja toen ik net het rijbewijs had heb ik zeker 5 jaar Ford gereden w.o. XR2i's RS2000 en dat soort spul maar mijn laatste Ford was in 2000 toen reed iemand hem naar 5 weken plat voor mij. Toen besloten van nu gaat ik een VW halen. Zodoende rij ik nu dus zo'n 11 jaar VW! ![]()
|
||||
|
||||
![]() leuk stukje tekst,erg gaaf
![]()
|
||||
|
||||
![]() nicee!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |