![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien truck shops ofzo, die hebben wel meerdere kleuren lampenfolie volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() http://www.kleurmijninterieur.nl/we...m&page=1&num=13
window film zoek je( transparante folie) hier heb je een adresje
|
||||
|
||||
![]() Truckshops kan ik inderdaad ook eens proberen. Al lijkt het adresje van Richard mij wel wat. Denk dat ik daar maar eens wat ga bestellen. Als de kleur maar redelijk overeen komt met de rest van de knipperlichten.
Vanavond ook nog even een paar foto's gemaakt in Venlo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar nu maar weer eens een update. Zoals het bij sommige wel zal zijn opgevallen reed ik als sinds Dub-Inn met een scheur in mijn lip. Tijdens de Dub-Inn meeting was het nog met wat humor gemaakt met pleisters maar hij scheurde steeds verder waarna de hoek bijna los hing en er uit zou vallen dus toen heb ik er maar wat gaatjes in geboord en wat ty-wraps door heen gehaald. Een beetje beun maar ik wou nog niet direct een nieuwe lip kopen.
Ik was het nu in ieder geval hartstikke zat die lelijke hoek in de lip dus heb ik afgelopen zaterdag maar eens een nieuwe besteld en deze de dinsdag opgehaald. Dinsdag avond dus er meteen onder geknald en nu ben ik ook weer tevreden. ![]() Lip loze Corrado: ![]() Boven nieuw, onder oud: ![]() De nieuwe lip er onder: ![]() ![]() Erg handig ook zo'n oprit die in eens stijl omlaag gaat. Voorwielen precies op het randjes en je kunt er onder liggen en de lip gemakkelijk verwisselen. ![]() Alleen hoop ik dat ik nu niet snel meer weer een nieuwe lip hoeft te monteren want zo'n kreng kost tegenwoordig alweer €220 bij de stealer. ![]() Achja, het ziet er nu in ieder geval alweer een stuk netter uit! Nu nog maar eens even kijken of er nieuwe velgen onder komen. Er zijn wel een paar leuke opties op dit moment. Dus ik zal wel eens zien. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice staat hem weer goed het nieuwe lipje!
Hele nette corrado!! Last edited by Edition-Blue : 27-07-2011 at 22:07. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een super mooie auto is dit,velgen zijn ook erg bruut en staan je corrrado als gegoten.
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit heb hem in het echt ook gezien mooi corrie even bij dub05 om heen geweest.die van de corrie g60 is ook erg stuk maar die ligt ook bijna op de grond wil wel eens een nette voor de paarse hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel jongens! Erg leuk om te horen!
![]() En Fire and Ice VR6. Je zou eens kunnen kijken bij Arie in Leuvenheim of hij er nog eentje heeft van zijn slopers of anders bij ARZ-Tuning.de. Al kun je ook naar de dealer gaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, je kunt ook voor een 50mm lip gaan in plaats van de 90mm lip. Die kost om en nabij €85.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag naar VW Fanatics geweest met de groep en tot mijn grote verbazing ook nog in de prijzen gevallen met de Corrado in de Show & Shine contest.
Ik mocht naar huis met de 2e plaats in de Corrado klasse. Echt tof! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat
|
||||
|
||||
![]() Zeker verdiend
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel jongens!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Houden zo Dennis. Mooi resultaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag ook nog wat leuks mee gemaakt. Kreeg 's middags van mijn pa al een smsje dat er in Grubbenvorst een politie controle was en dat ik maar een andere route na huis moest nemen. Maar daar dacht ik anders over en ik ben gewoon fijn via mijn normale route terug gereden. Ik was namelijk wel eens benieuwd wat de politie te zeggen had over de Corrado.
![]() Ze hielden me in ieder geval staande en ik mocht mijn papieren laten zijn. Mijn kenteken bewijs had ik niet bij me maar hier kreeg ik geen bekeuring voor. Verder mankeerde er niets aan de Corrado wat de agenten niet aanstond. Ook de breedte van de achterwielen niet. Ik was zelfs nog verbaasd dat ik te horen kreeg van een agent dat mijn wielen perfect binnen de marge van 3cm per kant vallen. Daar hoef ik mij dus ook geen zorgen meer over te maken. ![]() Verder nog wat leuke complimenten gekregen van een aantal agenten dat ik een mooie Scirocco heb. Al wist één agent toch dat het een Corrado was. ![]() Zo zie je maar weer. De politie kan ook je vriend zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dappere aktie Dennis, haha.
Zoiets gaat je denk ik niet vaak meer overkomen, maar leuk dat je weet dat je het allemaal netjes voor elkaar hebt !!
|
||||
|
||||
![]() Haha, dapper vond ik het niet hoor. Het leek mij wel interessant en leuk om mee gemaakt te hebben. Wel fijn dat ik er zonder bekeuring van af kwam.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Voor de volgende keer ff zo'n sticker plakken, kijken of ze dat waarderen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() De schade aan de achterzijde van een aanrijding een aantal weken terug is gister en eergister gerepareerd. De Corrado is nu dus weer helemaal strak en de buitenkant klopt ook alweer wat meer zoals ie hoort. Het is in ieder geval zeer netjes gemaakt. Ik ben dus ook weer helemaal blij! Deze week nog met de Corrado rijden en dan gaat ie de stalling in en mag de Passat gaan pekelvreten.
![]() Van: ![]() Naar: ![]() ![]() ![]() Het lijntje in de achterbumper klopt nu ook. Eerst zat er een oude type achterbumper op maar nu dus een nieuwe type. Zoals het hoort op de VR6. ![]() ![]() Nu kan de Corrado aan het einde van de week dus mooi strak de stalling in. ![]()