![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog ff 1 band laten wisselen van de 3 spaaks op een estoril.
Nu durf ik de lange ritten ook weer aan. Maandagochtend Velserbroek/Zoetermeer heen en weer.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Duurtest van vandaag is prima verlopen. Met de nieuwe velgen, nieuwe koelslangen en nieuwe einddemper probleemloos heen en terug gereden en regelmatig even de 1.. km/u aangetikt.
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 26-07-2011 at 05:47. |
|
||||
|
||||
![]() Zo na 3 weken zomervakantie in zuidfrankrijk , eindelijk weer thuis.
Hele mooie tijd gehad met alleen maar 30 plus. Golf net nog ff gestart na 3 weken, klein rondje gereden. Alles prima gebleven.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog Ff in turtle wax gezet voor me laatste uurtjes vakantie, morgen gaat het werk leven weer beginnen.
![]() ![]()
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 27-08-2011 at 15:48. |
|
||||
|
||||
![]() zo, de 3 spaaks zijn verkocht en heb de banden zelf gehouden.
heb nu 3 banden voor de borbet,s, me nieuwe projekt. die 4e band komt ook nog wel hahaha... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus 11 sept komt u met de Borbets?
|
|
||||
|
||||
![]() Borbets zien er al 'n stuk beter uit zo! Naafdopje in andere kleur is ook wel oké!
11 sept, 9-11, alweer 10 jaar geleden; ff bij stil staan... ...waar was 'u' op dat moment?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Mario, gaat je F&I ook nog zakken?
Offtopic: Quote:
Aan het werk zoals gewoonlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ga de nachtdienst in nu. ![]() Borbets gaan niet mee op 11 sept. denk ik, maar een reserve set is altijd handig. de banden van de estoril's zijn erg goed van profiel en die van de borbets kunnen nog wel maar zijn wat minder en er moet er nog 1 bij. ![]() wbt verlagen, ik heb al een set liggen met aangepaste veren op standaard schokdemper met van die vulblokjes ertussen om ze wat stugger te maken. heb alleen nog geen tijd gehad ze te monteren. dus mss voor de 11e wel de voorkant naar beneden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik denk dat het niet eens zal misstaan ![]() Niceeeeeee ![]()
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 02-09-2011 at 16:54. |
|
||||
|
||||
![]() Zo het is bijna herfst tijd om de auto apk klaar te gaan maken.
nieuwe handremkabel zoeken en monteren en nakijken waarom de toeter het niet doet. wie weet wat ik allemaal nog meer tegenkom bij de apk.
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 16-09-2011 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() Succes!
Als je de auto niet zo vaak op een brug hebt kun je wel voor verrassingen komen te staan idd. Maar zoals bijvoorbeeld stuurkogelspeling zal altijd afwachten zijn. Veel kun je zelf wel nalopen. Ik hoop dat de c.o meevalt bij jou. Hou ons maar op de hoogte! |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog even op circuitpark Zandvoort geweest.
altijd leuk om even te kijken en een kiekje te schieten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zelf niet even aan het racen geweest?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een nieuwe handremkabel gekocht, rechtsachter was afgebroken.
dat is één van de apk punten, het tweede is geen toeter dus moet ook even kijken waarom die het niet doet. verder denk ik dat het wel mee valt, kan niks ontdekken wat er nog meer aan mankeerd.
|
||||
|
||||
![]() Hele week motor gereden, pak vandaag de auto en hoor ik een vreemd geluid bij het wegrijden.
Kom ik ff later terug, ligt de opbouw van 1 remblok op straat. Gelukkig niet ver geweest maar toch heel ff ijzer op ijzer geremd. Meteen maar nieuwe remblokken gescoord. Krijg het nog druk dit weekend, maar vanaf maandag is de hele reminrichting weer in orde... Wordt vervolgd.
|
||||
|
||||
![]() En zo komt er steeds wat bij!
![]() Is bij mijn Golf niet anders hoor!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooit eens mee gemaakt bij een Cadillac, sta je toch even raar te kijken ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit weekend moeten ze erop anders kan ik geen auto gebruiken. @maddie en audi1981: met een auto uit 1991 weetje dat je telkens wat krijgt maar dat is ook de hobby voor mij. meestal als er niks meer aan mankeerd , alle slijtage delen vervangen en een nieuwe apk dan ga ik alweer om me heen kijken voor wat nieuws. Deze vind ik nog steeds erg leuk dus die blijft nog ff......
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zo de nieuwe remmen zijn gelukt, alle 4 de segmenten zaten los op de blokken. vreemd want ze waren eigenlijk nog lang niet op.