![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand hier uit het Noorden langs Helmond?
|
||||
|
||||
![]() Als je met "het noorden" Schagen of Den Helder bedoelt: ik ga vrijdag misschien (!) van Hoorn naar de prov. Utrecht, dat zou alvast halverwege zijn.
PS.: Misschien moet je bij zulke vragen even je woonplaats vermelden, of anders op z'n minst de provincie. |
|
||||
|
||||
![]() Ja ok klopt heb je gelijk in ben te arrogant eigenlijk te denken dat de meesten mij hier kennen sorry
![]() Is omdat de meesten hier wel weten dat we met het Noorden vaak Friesland/Groningen bedoelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard. Maar je ziet nu dat alles relatief is...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zondag 6 mei rij ik s'ochtens van doetinchem naar roosendaal (brabant), en s'avonds weer terug
als ik iets moet meenemen of ophalen wat op de route ligt, dan laat maar horen
|
||||
|
||||
![]() Gerardus!
Ik ga zondagochtend via Den Bosch naar Kerkrade, en kan dus best via Helmond, ligt op de route.
|
||||
|
||||
![]() Pb But
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik pendel wekelijks tussen Groningen en Haarlem, dus als er een keer iets mee moet...
|
|||
|
|||
![]() Ik rij elke dinsdag en in het weekend van Lopik/Utrecht naar Oosterhout (NB) mocht er wat mee moeten geef gerust een gil
|
|
||||
|
||||
![]() Morgen Damwoude, Lisse, Valkenswaard/Eindhoven, Damwoude.
Als er nog wat op de route ligt hoor ik het wel. Last edited by Ebut : 25-05-2012 at 21:11. |
|
||||
|
||||
![]() Morgenochtend Damwoude-Kerkrade, en op de namiddag weer terug. Mocht er wat zijn, dan hoor ik het wel.
|
|
||||
|
||||
![]() berlijn en plek voor 4 velgen plus banden?
|
||||
|
||||
![]() Antwerpen via Elsloo, morgenochtend
![]() Last edited by Ebut : 01-06-2012 at 23:47. |
|
||||
|
||||
![]() kilometerkoning ebut jonge!
|
||||
|
||||
![]() Ik doe mijn best
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Morgen Damwoude - Venray - Katwijk - Heemskerk - Damwoude.
Ik hoor het wel ![]() Route: http://goo.gl/maps/W9KK Last edited by Ebut : 08-06-2012 at 11:54. |
|
||||
|
||||
![]() Heemskerk ging vandaag niet door, dus dan morgen. Tevens Nijmegen erbij gekomen.
Dus: Damwoude - Heemskerk -Nijmegen - Damwoude. Route: http://goo.gl/maps/d03B |
|
|||
|
|||
![]() wie komt er in de buurt van tolbert? of wie woont daar... graag dan een pb
|
|
||||
|
||||
![]() Ben in de buurt van emmen.
emmen-amersfoort morgen iemand die wat opgehaald moet hebben. let me know |
|
||||
|
||||
![]() Gaat er iemand nog naar Maastricht vanaf de regio Rotterdam/Den haag, heb n G60 grille embleem maar ik doe niet aan verzenden met de post
![]() |