![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Pieter:
Sorry voor de off-topic, maar wat doe je met die cabrio? Ook een project, of voor de verkoop?
|
|||
|
|||
![]() Super project hoor. Vr6 toch 1 van de mooiste geluiden ooit. En dan vooral met een turbo er op. Hmmm, nice.
Op wat voor een injectiesysteem ga je draaien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke van de 2? Die 16V ligt nu zo goed als helemaal uit elkaar. Is een verkooptopic over.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voorlopig origineel, met aangepaste EPROM.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat gebeurt er met dat blok, want daar ging het me om... Dat wil je echt niet wegdoen? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je enkel het blok nodig, of compleet met kabelboom e.d. ? In het eerste geval kan ik je wel helpen, heb nog een blok staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, zoek een KR blok met alles erop en eraan eigenlijk... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zeer mooi project.
En veel succes met het puzzelwerk van de Turbo erin te zetten. Ik ben nu al nieuwschierig hoe hij gaat klinken ![]() Dumpvalve erop en stoeffen maar. @ Big Mac Ik heb nog een blokje in de aanbieding 16v KR incl motor draadboom |
|
|||
|
|||
![]() Hey Pieter,
Ik heb het hier nog niet helemaal doorgelezen, zal ik binnenkort nog eens doen. Leuk om te zien dat je een turbo ombouw gaat doen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Zat wel een mooi interieur in die donor auto (als ik de goede voor heb van het corrado-forum). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je het toch eens doorlezen, het zijn maar een paar pagina's ![]() De voorzetels uit de Corrado zet ik in mijn Golf, het zijn namelijk zwartlederen Recaro's, electrisch verstelbaar. Maar eerst nog een instapschade laten repareren en de verwarmingsmatjes overzetten van m'n huidige stoelen. Kom er helaas momenteel niet aan toe om aan de auto te werken, normaal gezien heb ik het 'geluk' dat m'n vriendin in het weekend moet werken, waardoor ik zelf ook tijd heb om te gaan klussen, maar afgelopen weekenden was het dus 'pech'. Nu eerst een paar kleine dingen afmaken, taxatie moet z.s.m. gebeuren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooooh lederen recaro`s ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pieter ik heb een zwak voor recaro`s...vooral met een leren jasje...dus please knal eens foto`s online
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort Henk, heb eerst nog wat andere prio's op de agenda staan. Afgelopen zaterdag trouwens de VR-plant uit de Corrado gehaald, was een hels karwei (met al die A/C shit enzo).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan je wel zeggen ja ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, afgelopen zondag voor het eerst dit jaar de VR6 weer van stal gehaald voor een wasbeurtje en een stukje blazen naar en van de meeting :
![]() ![]() ![]() ![]() Nu dus voor de winter ff met het oude front erin, misstaat ook niet dacht ik zo ![]() Helaas zit er verder niet echt veel schot in de (turbo) zaak, in de laatste week van 2005 nog wel even een bezoek gebracht aan Leon Verhoeven om wat laatste onderdelen te bestellen en verdere zaken te bespreken. ![]() Hopelijk/misschien dat ik binnenkort m'n hele hebben en houden kan verhuizen naar een loods die op fiets-afstand van m'n huis ligt, wat dan weer betekend dat ik (theoretisch) gezien zowat iedere doordeweekse avond en weekend kan gaan sleutelen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() superauto....
om eerlijk te zijn vind ik dit front nog mooier dan het rallyefront met de gele lampen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ze beiden mooi, daarom heb ik het nu weer ff gewisseld. In de zomer mag je weer tegen dat lelijke front aankijken René
![]()
|
||||
|
||||
![]() kvond de gele lampen beter...dat is typisch iets voor jouw vr6.
maar dit is ook mooi om tegenaan te kijken ![]() ![]() foto`s van de leren recaro`s :p |
|
||||
|
||||
![]() pffoeee! heerlijke auto!
![]()