![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als ik het goedheb zijn het dezelfde als Marc een paar jaar terug opgeduikeld had. zaten in dozen met arabische tekens en steek was iets van 114,3... toen omgeboord en zitten nu op een mk2 in belgië omdat de naam ons onbekend is zijn ze in de groep bekend als de "Sinbad's" ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() what he said..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zijn die sinbads nog ergens te krijgen dan? lijkt mij ook wel wat onder de 2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat setje van Marc wat nu in belgië zwerft heb ik al onder 3 verschillende auto's gezien.. misschien is het te koop. zat onder een bruinige golf 2 deze vagfest.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() die zaten onder mijn golf toen ik die kocht, ik had ze helemaal niet herkend. En ik die dacht dat deze van een mercedes sl kwamen ![]() onder mijn golf bij aankoop ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() yup, oude eigenaar van die beige golf had ze van mij gekocht op retro mania een paar jaar terug
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mijne ex Golf II 20v turbo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mega gaaf, staat toch te koop!? heb helaas geen 11500
GR JW |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was è beeske he mario ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
staat idd te koop...... bij de huidige eigenaar... Boss @ jep, op Oltimer platen!!! was ne 84".. Puc @ een raket hè!! het volgende zal ne vr6 turbo worden!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet iemand welke kleur dit is ? Deze zou prachtig uitkomen op mijn US VR6 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ah gaat ge terug in actie schieten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is dat geen lamborghini kleur van de lp640.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep... vandaag al naar de eerste Golf gaan zien se.. |
|
|||
|
|||
![]() Heb die van mij ook nog maar eens van stal gehaald om een lekker stukje te
toeren met dit weer, was alweer veel te lang geleden. Maar eenmaal op de weg was 't als van oudst ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik toch, blijft een van de dikste Rallye's ![]() Maar zal nu toch een van de laatste keren zijn dat die op de Nederlandse wegen te zien is ![]() ![]()
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 21-08-2010 at 22:50. |