![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou je niet achter het scherm waar hij nu niet gelijk loopt met de deur naad iets kunnen uitvullen.
Met een ringetje of zo iets ? of is het echt veel ?
|
||||
|
||||
![]() Daar moet je mee oppassen, anders lijnt de deur weer niet meer uit, of erger nog, sluit hij niet fatsoenlijk meer.
|
|
||||
|
||||
![]() Oke dat zat bij mij in me hoofd om dat ik ook bang was dat ik dit zou krijgen.
Nie doen dus en idd Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat zeker niet over mijn rocco hier hé? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee bedoelde je dan mijn MK1 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, tja ik verberg me achter: 't is men eerste auto. Dusja bij de volgende auto zalt ook weer beter worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geldt voor mij ook zou zo veel dingen anders doen en beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies |
|
||||
|
||||
![]() Lange tijd niks gedaan, ookal wist ik dat t niet meer veel werk was.
Remblokken geplaatst, nieuwe hrc en nieuwe rempompjes van achter nog erbij. Bij t op druk brengen toch twijfels bij de nieuwe hrc, dus terug de originele opgepoetst en die terug gezet. Had iig niets met de hrc te maken maar met het feit dat die op handrem stond bij het ontluchten.. Na dat de remmen op druk waren, meteen even gaan rijden ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor Ward
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor!
|
||||
|
||||
![]() merci mannen
|
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke auto en heel netjes geworden!
|
|
||||
|
||||
![]() nette auto en mooi kleurtje
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen en inderdaad erg lekker kleurtje.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar eens gaan keuren, blanco papiertje gekregen
![]() ![]() Maar ik heb tijdens het rijden nog een probleem ontdekt. Bij lage toeren en lichtjes gas geven, stuitert de auto. Geef ik vol gas dan doet die het niet, of voel ik het niet. Waar aan kan dit liggen? |
|
||||
|
||||
![]() Wat een keurig ding!
|
||||
|
||||
![]() Hij staat er puik bij. Dat horten is waarschijnlijk omdat hij toch al behoorlijk even stil staat. Gewoon lekker wat toertjes mee rijden, dan komt het vanzelf weer goed. Het zou eventueel ook de ontsteking kunnen zijn, maar een groot probleem is het nooit.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi geworden hoor. Mijn eerste golfje had ook dit kleurtje
![]()
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Waren wel even stil gevallen, maar hadden gelukkig wel een mooie plek uitgekozen ![]() Foto van het kontje ![]()
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:40. |