![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben een fan van mensen die mooi met metalen kunnen werken.
Enige laswerkzaamheden die ik doe is op het werk aan een uitlaat of roestschade . Dat is meer bakken en braden... Wil toch eens een cursus gaan volgen en ook met een draai en freesbank leren werken . |
|
||||
|
||||
![]() Als je goed met een mig/mag overweg kan is tig ook best snel te leren. Alleen het aluminiumlassen is lastiger. Dit moet laag en je moet snel bewegen zegmaar. Ook het merk van het toevoegmateriaal is belangrijk evenals dat t goed schoon moet zijn.
Verspanen blijft ook leuk. Ik ken echter alleen wat basisvaardigheden en misschien iets meer. De tijd is ook anders tegenwoordig. Gaat Met 3d tekeningen en complete .step files. |
|
||||
|
||||
![]() Nice Johan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal erg goed uit man
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Johan! Ik heb ook ooit een paar TIG diploma's gehaald.
Nu las ik weinig meer maar dan verleer je het ook snel. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt mannen
![]() ![]() @Douwe, Bijhouden is wel het mooiste. Maar dat lukt niet altyd. Voordat ik de las gelegd heb heb ik ff een stukje proef gedaan om de smaak weer ff te pakken te krijgen. Hier zie je ook nog ff hoe t er van bovenop uit ziet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn weer een paar klaar
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf maandag voor de apk geweest en goedgekeurd. 1 wiellager lv vervangen die was hoorbaar. Kunnen we weer 2 jaar vooruit
![]() ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 07-05-2014 at 22:27. |
|
||||
|
||||
![]() Goed nieuws Johan.
Al een leuke set wielen gevonden? |
|
||||
|
||||
![]() nee nog niet.
ik heb wel wat zitten neuzen. Setje OZ superturismos in zwart leek me ook wel wat.. beetje racey uiterlijk. maar nog geen concrete knopen doorgehakt. Ombouwen naar 5x100 heb ik ook wel eens aan zitten denken. is er ook wat andere keuze. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is dit niks?
Jou auto past een oldskool velg erg goed bij naar mijn mening. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=126282 |
|
||||
|
||||
![]() Ja heb ik ook wel eens voorbij zien komen. best een leuk wiel.
![]() Ik heb dit setje ook nog liggen Douwe: ![]() Zelf vind ik 16" staal in piano zwart ook niet verkeerd, of een setje g60 staal. |
|
||||
|
||||
![]() Die zouden ook erg gaaf staan!
Welke steek is dat? Voordeel van de Rial's is dat ze helemaal opgemaakt zijn en nieuwe bandjes hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt. die bbs-en moeten nog opgemaakt. steek is 4x100 bmw. Maar het zal tzt wel zoiets gaan worden denk ik. Ik zag vorig jaar op de mk1 meet in Assen een rode 1 gti met 16" staal in pianolak zwart en mooi laag, leek super vond ik. keuzes.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit setje heb ik ook gezien maar is 14" http://link.marktplaats.nl/a1006204135
er zit ook een remugrade aan te komen en waar ik aan zit te denken daar heb ik minimaal een 15" wiel voor nodig. |
|
|||
|
|||
![]() Hey johan, we gaan niet op staal of ik schop je onder je hol!
keuzes genoeg en staal hoort daar niet bij, moet ik je nou alles nog leren? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie set wielen nemen die bij je auto past Johan. Set RM'en in originele maten niks?
|
|
||||
|
||||
![]() iedereen rijd bijna op rm.s
zijn genoeg andere soorten die perfekt passen ..4x 100 is keuze genoeg . ma netjes johan ...liekut erop
|
||||
|
||||
![]() Dat vind ik ook het nadeel van BBS RM/RS, het zijn echt super velgen maar 3/4 van de scene rijdt erop...
|