![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk gerben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() zat trouwens die uitdraai nog eens te bekijken vanmiddag,maar dat ik vond dat ie best snel was is geen wonder. bij run 1 was het koppel 171nm bij 2400rpm,bij de laatste 188nm bij 3250rpm.
|
||||
|
||||
![]() Ze schijnen wel redelijk te kunnen draaien aan schroefjes bij speed-centre he?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja,dat ging heel best....
omdat de 2e trap niet meer werkte moest ik dat met de hand doen terwijl jaap erinzat. was nog tricky,want als ik hem ineeens open duwde sprong de auto bijna van de bank af ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() das nie verkeerd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat dacht ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes, standaard heeft hij er 110 toch?
dus gewoon 8 pk erbij door goed af te stellen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
standaard 115 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan zal het straks wel lekker rijden als je de 2e klep het weer doet.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat denk ik ook ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als de 2e klep het doet krijg je echt zo'n mooi diep geluid, althans dat was bij mijn golfje wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() zit hier ook zo´n pierburg op?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee eigenlijk,dacht een solex ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig jonge
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk aan! 38,7PK WINST door een afstelling...
en een 2de trap maken dan ![]() mooie uitslag! een van de redenen dat ik daar graag kom ![]() kost wat maar dan heb je ook wat. mooi werk jong! groet frank
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reist bij mij de brutale vraag: wat kost zo'n geintje eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niks brutaals aan toch? ![]() z'n tarieven zijn overal bekend dus..... ![]() 1e uur 140euro,daarna 115 per uur. moet er wel bij zeggen dat ie er heel relaxed mee omgaat,hij zal je niet om een kwartiertje knijpen zegmaar....
|
||||
|
||||
![]() trouwens vandaag weer met um naar school geweest,ga het verbruik nog even exact bijhouden,maar het ziet er positief uit.
voelt ook heel anders aan allemaal,het constante gepruttel bij constante snelheid(verzuipen) is weg etc... je komt alleen wat moeilijker weg,omdat iemand het ontbreken van de 2e trap heeft gecompenseerd door overal een wilde draai aan te geven zodat je het (bijna) niet merkte.die heb ik helaas nog niet gefixed dus hij krijgt ietsie te weinig sap met optrekken en doortrekken. maargoed dat ga ik zaterdag fixen,dan vervang ik ook gelijk de toplagers en zaag ik de voorveren iets af,heb nl een mail gehad van promaxx dat de dempers toch niet voor typ81 waren ![]() dus haal voor een halve ring af en dan vind ik het wel geschikt ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer heel wat gedaan;
nieuwe veerpootlagers voor, veren iets ingekort voor, vacuumklepje voor 2e trap gezocht,omgebouwd en eraan gefabriekt, banden op spanning gebracht ![]() stuur recht gezet, nieuw lucht en benzinefilter. en even geprobeerd natuurlijk ![]() ![]() ![]() ga er nou echt giga lol aan beleven das zeker. er is de laatste tijd veel vervangen(ophangingrubbers,kogels,remmerij,alle sappen,filters,distr.riem,waterpomp,rotor +verdeelkap,toplagers etc.etc. ![]() heb alleen nog 1 klein technisch probleempje waar ik niet uitkom,bij hard optrekken of lomp remmen hoor ik een "knak" rechtsachter??