![]() |
|
||||
|
||||
![]() aandrijf assen hoef je niet bang voor te zijn ik weet dat carlo hulsen met 635 pk en 500nm nog met origeneele assen rijdt en dan nog met 225 rubber van voor dus gewoon knallen met die 16v g60
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aha daarom brak hij ze ook op chimay ![]() praat uit eigen ervaring en niet uit derde hand mooie verhalen over aandrijfassen. even ontopic terug naar dit mooie project... heb je een streefdatum wanneer je hem klaar wil hebben?
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 26-12-2009 at 12:06. |
|
||||
|
||||
![]() Rich dat je uit ervaring probeert te praten weten we nou wel!
Der is ook nog zoiets als metaalmoeheid... een as breken met 250pk is knap of lomp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allemaal heerlijk zitte snaaije met kerst? Ik wel!
![]() ![]() Koolborstels kunnen nog een tijdje mee, dus die zet ik weer terug. De startmotor onderdelen zijn kaalgeborsteld en klaar om gespoten te worden. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Snaais maing!
|
||||
|
||||
![]() Ten eerste iedereen natuurlijk het beste toegewenst in 2010!
En om meteen maar weer ontopic door te gaan, de startmotor deeltjes zijn gespoten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat doe je goed. Kan je mijn startmotortje ook even zo mooi voor me opknappen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou, om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit eerder een startmotor open gemaakt , dus het is afwachten of hij nog wel werkt
![]() Maar om op je vraag in te gaan, dat zou mogelijk moeten zijn ja ![]() Ik heb overigens nog eenzelfde bosch startmotor liggen in dezelfde matzwarte kleur maar dan voor een 020 bak..
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 01-01-2010 at 19:41. |
|
|||
|
|||
![]() Toch altijd knap hoe je dat aanpakt... Ik zou gewoon remmenreiniger erop spuiten, schuurpapiertje erover en de motip matzwart laten sprietsen en klaar, 5 minuten werk als ik tijdens de werkzaamheden 4 minuten gebeld zou worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd respect hoe netjes alles wordt aangepakt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn jij pakt t wel super aan
![]() Keep up the good work |
|
||||
|
||||
![]() Heb je het met harley krimplak gespoten?
Ziet er super uit man! |
|
||||
|
||||
![]() Thx
![]() @ samurai, ik weet wat je bedoelt maar dat is niet de verf die ik gebruik. Voor: ![]() Na: ![]()
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 02-01-2010 at 13:00. |
|
|||
|
|||
![]() Goed werk baas,
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk, Tinus!
|
|||
|
|||
![]() mooi zo doe zo verder
groeten johan |
|
||||
|
||||
![]() Zo hoort het
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat zal ik dan zijn....... ![]() ik kreeg ze met de rallye ook kapot en nieuw of een goede gebruikt maakte vrij weinig uit is gewoon proberen alles kan kapot.............. ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit mooi voorbeeld
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet ik daar echt iets op antwoorden ![]() als je lomp bent geboren kan alles kapot indd ![]() |