![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hij is nog lang niet klaar met zen golf. De plannen horen goed toen ik zaterdag bij hem was ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
in mijn G60 ? in mijn 1e wolfsburg zeker met die zeer donkere zonne baan ....? die bedoel je zeker ? was ik ook naar op zoek maar niet meer nieuw leverbaar volgens Rint vd meulen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt die ja ![]() Weet ook dat ze niet meer te krijgen zijn toen al bijna niet en toen ksten ze ook al iets van 800 gulden weet ik nog wel. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep . was er ook na op zoek voor in de jetta , toen maar gewoone gekocht met groene baan ![]() mooi fris zicht weer . maar klopt was een machtig fijn raam |
|
||||
|
||||
![]() Origineel raam met groene band of aftermarket (kun je zo laten maken toch)?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was een orgineel raam Erik maar was getint met een hele donkere bijna zwarte blauwe zonneband erin die overliep van helder naar donker. Geweldig raam was dat.
|
|||
|
|||
![]() Echt een super mooie auto!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik doelde meer op dat er ooit iemand was
en dat die dat raam heeft laten maken en jij nu de gelukkige eigenaar bent |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zo ja dat kan ook zijn vindt het wel wazig maar ben er blij mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedoel het puur complimenteus! Vind het een van de mooiste MK2's van Nederland! Helemaal mijn ding, |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja weet ik wel dat je het zo bedoelt ![]() Zelf denk je er zo nooit over he daarom is het altijd even wennen als iemand dat over je auto zegt. Dank je.
|
||||
|
||||
![]() ik vind het ook een hele nette golf
|
|
||||
|
||||
![]() Dank je erik.
|
||||
|
||||
![]() Zo net de Apk er weer ff op gedaan weer klaar voor het volgend jaar
![]() Van de winter weer lekker bezig.
|
||||
|
||||
![]() Huh ? Van de winter lekker bezig ?
![]() Auto is toch super zo ? Wat moet je daar nu nog aan veranderen ![]() Sommige mensen weten niet van ophouden ! ![]() Ben benieuwd wat je weer in petto hebt voor het nieuwe seizoen . Ga zo door , zou ik zeggen . |
|
||||
|
||||
![]() Zo ze staat weer geschorst en weer lekker binnen veel is er alweer uit en af
![]() Dus van de winter maar weer lekker wat dingetje anders geen grote veranderingen. Laatste meet nog ff gedaan Eelde was leuk klonk er ook heel goed in die hallen ![]() Dus op naar het nieuwe seizoen. ![]()
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 31-10-2008 at 16:31. |
|
||||
|
||||
![]() VETTE BAK VRIEND
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt maatjeeeeee
![]() Kom wel eens ff langs met wat onderdeeltjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komst maar es ff neer
![]() Gezellig ff ouwehoere nou ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb de golf even bekeken op eelde echt en strakke golf ziet er zeer gelikt uit.
![]() in het blauwe jasje vondt ik het ook altijd wel en mooie golf heb hem vaak zien rijden daar in de buurt. ![]() en blijf die foto's posten want daar zijn we gek op. ![]() |