![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker ! nu hopen dat dat rolletje kit nog leverbaar is ,beide schermen zijn origineel alleen 1 zat al op de auto andere is bij gekocht.
Hoop toch echt dat ik niet meer hoef te vijlen of wat zo ever ![]() ![]() Thanx Rik ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan natuurlijk, we horen het wel als je eraan begint!
|
|
||||
|
||||
![]() Duwen hebben we gedaan. Spuiter is ook langs gekomen om dit even samen te bekijken.
Vijlen is en wordt de laatste optie. Maar niet alle gaten hoeven deze operatie te ondergaan. Uiteraard ga ik onmiddellijk met een penseeltje in menie voor de bescherming. De spuiter zal dit achteraf gewoon even bijwerken(als je het u überhaupt nog ziet met die plaatwerkschroeven) Knap dat je ziet dat het imi's zijn, al weet ik echt niet hoe je dat zo langs de buitenkant ziet ![]() Ben er iig wel van overtuigt dat het gewoon goed gaat komen hoor. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je ze er ook al af gehad en die rand omgeduwd? Op de wagen gaat het niet, onmogelijk, hoef je nog niet te proberen. Als ik naar de aansluiting van het scherm op de A-stijl kijk, moet je een cm ofwat in, gaan t niet lukken met uit vijlen, dan zit je naast je scherm. Je gaat echt wat moeten zetten.
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt. Aan de sierlijst zie je het duidelijk. En ja t gaat mss wel over een goeie centimeter, maar men scherm zit er dan ook nog maar los op.
Wat je zegt klopt wel maar gedeeltelijk(gedurfde uitspraak haha) Van boven valt het mee, bij de sierlijst zie je het verschil pas echt, en daar moet ik de gaten aan de binnenkant voor aanpassen en die kunnen wel flink schuiven, daar is ruimte genoeg. +20 000 views thanks manne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, ik ken het probleem, heb er meer dan twee in handen gehad. Ik begin in ieder geval niet aan imi schermen. De originele moet je al wat passen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal er wel achter komen,bedankt voor de uitleg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb jij eigenlijk de binnen kant van de schermen af gewerkt ????
Zou dat graag van de week doen nu ze nog lekker warm op zolder liggen. Kan ik ze misschien Zaterdag monteren !!!
|
||||
|
||||
![]() Helemaal niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet hier ook nog even snel over na denken
![]() Net als het onderstaande ![]() Quote:
Waar kan ik dit halen Rik ????
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik heb vandaag bij de dealer nr 7 2x bestelt 1 was ik zo wie zo al kwijt en de andere was dol gedraaid. Maar ik heb ook nr 9 bestelt gaat alleen per zak van 50st voor 18€ volgens mij. Lijkt me een beetje veel dus als je de helft wilt over nemen laat maar weten. Dit hoort origineel tussen de beplating en wordt tot vandaag nog op verschillende modellen gebruikt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prima voor mij, kijk maar of het genoeg is als je het binnen krijgt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() T gaat allemaal niet zo snel als ik zou willen, ma goed dat komt wel in orde
![]() Vandaag heel snel wat gedaan: gordelsteunen vast gezet. Omdat ik na revisie van de remklauwen veel vuil tegen kwam, de hrc toch nog maar eens losgehaald voor inspectie. Voor vanachter komen ook nieuwe pompjes. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 je moet maar zo denken Rome werd ook niet in een dag gebouwd ![]() Ziet er wel weer mooi uit Ward ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien achteraf, maar ik heb het nog voor elkaar gekregen om dat 1.1 blok voor 150 euro te verkopen ook, zonder dynamo, bak en carb ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk, maar ik ging me er op dat moment niet mee bezig houden. Was trouwens een mooie les om dat blok uit elkaar te halen ![]() Ik weet niet eens of het voor mij zelfs de moeite was om dat blok te gaan halen, ik doel dan op de afstand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dagje hobbyen!
![]() ![]() Spatborden zitten er op. Ik kan Rik alleen maar gelijk geven dat imi spatborden eigenlijk niet goed te krijgen is. Links zit die vrij goed. Rechts loopt de speling tussen de deur en spatbord gewoon niet mooi gelijk. En daar kan ik niks aan aanpassen. Een kenner ziet het...
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:39. |
|
||||
|
||||
![]() Ach, goed genoeg toch? Niet alles hoeft er altijd 100% uit te zien.
|