![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat me eigenlijk meer om de lengte van de slangen icm met de Golf 1... Welke heb je versneden? Die naar en van de radiateur?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb er even een foto bijgezocht ![]() heb van de slang rechtsonder enkelt de bovenkant af moeten snijden (op de foto linker zijde) dit omdat bij de 16v de flens op een andere locatie zit dan de 8v door de andere positie van de flens is de 2de slang van links te kort en zit hie bij mij nu een pijpje tussen verder paste alles prima hier. enkelt verleng pijpjes er tussen naar de kachel radiateur
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Goeie keus, G60 erin lepelen.
Ik rij sinds donderdag met mijn G60 en het linker raam is nog niet dicht geweest. ![]() Al hoor ik het met het raam dicht ook goed. Succes verder met de opbouw. ![]()
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
||||
|
||||
![]() Mooie plannen, succes ermee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig hier!
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, altijd een lekker gevoel als zo`n homp oud ijzer de deur uit is
![]()
|
||||
|
||||
![]() de corrado onderweg naar z'n natuurlijke habitat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag weer lekker aan de klus geweest.
JH motor is eruit.... ![]() ![]() Inspectie van de PG motor door de bijrijder ![]() ![]() Was in eerste instantie de bedoeling om even met het originele uitlaatspruitstuk te blijven rijden, echter de de scheur die hierin zat is helemaal rond. Dus moet nog even gaan winkelen hiervoor. Moet nog wat kleine delen voor de motor gaan verzamelen, dan binnenkort eens gaan kijken of het past... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lekker bezig!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hans wist niet meer hoe het zat en Rens het ff uitleggen zeker... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Da's een mooi stuk pijp!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ga je hem nog intapen?
|