![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Ik ben er ook zeer over te spreken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen vertelde mijn pa dat er gister avond toen ik in de kroeg was een pools stel van een jaar of 20 naar de Corrado stond te kijken en er foto's van aan het maken waren. Mijn pa zag ze staan en ging naar buiten om ze aan te spreken waarop ze zich heel netjes voorstelde en vertelde dat ze beide een Scirocco Mk2 reden in Polen en nu hier in Nederland waren om asperges te steken. Mijn pa had ook even gedemonstreerd hoe gevoelig het Clifford Klasse 3 alarm is wat er op zit om ze wat af te schrikken voor diefstal. Maar volgens mijn pa waren het geen verkeerde Polen die de Corrado misschien ooit nog wel eens kwamen halen.. :mrgreen:
Maar toch het blijft altijd een beetje een twijfel bij zo'n soort mensen. In ieder geval wel leuk om te horen dat ie zelfs door gast arbeiders gewaardeerd wordt. Ik heb zelf ook wel eens een praatje met ze willen maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou.....Ã*k had hem de komende tijd wel ergens anders gestald.
|
||||
|
||||
![]() Vind je huidige wielen er trouwens erg dik onder staan! Stukken beter dan de C2`s.
|
|||
|
|||
![]() polen kun je niet v ertrouwen hoe dan ook
waar ik werkte zaten ook polen aardig mensen maar wk later was er best wel veel gereedschap weg en de polen ook dus pas op |
|
||||
|
||||
![]() Of ze zich druk maken om een Clifford Klasse 3 alarm? Denk het niet, maar laten we hopen dat ze hem netjes laten staan, en dat ze echt meende wat ze zeiden!
http://www.autoblog.nl/archive/2011...ari-aan-de-haal
|
||||
|
||||
![]() om nu een corrado in dat rijtje te zetten Rick..neah
![]()
|
||||
|
||||
![]() Was ook zeker niet bedoeld om hem op de kast te krijgen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij blijft hier gewoon fijn staan. Ik ben er niet zo bang voor. Toch erg fijn dat jullie mij er op attenderen.
![]() Bedankt ook René van het compliment over mijn nieuwe Porsches. ![]() En Rick, ik begrijp dat je het goed bedoeld. Ik wilde ook niet beweren dat een klasse 3 alarm van Clifford een diefstal tegen zou houden. Maar het wordt er niet makkelijker door. ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag ook even bij de C staan kijken.. ziet er goed uit vind enkelt de velg achter wat ver naar buiten staan
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Leuk om te horen dat ie toch met enige regelmaat bekeken is! Zelf ben ik erg tevreden over de breedte achter maar misschien dat er ooit nog eens 35mm adapters gemonteerd worden in plaats van 40mm. Dat zou ik even moeten bekijken.
|
||||
|
||||
![]() Hier nog wat foto's van Dub-Inn en eentje van op de terug weg. Haha
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je velgen zijn een beetje vervormd.....
|
||||
|
||||
![]() Ja gaaf he! Haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Na vorige week maandag de olie en koelvloeistof vervangen te hebben met mijn monteur heb ik vandaag met een vriend van me de bougies, de rotor en verdelerkap vervangen. Helaas waren twee bougie kabels wel redelijk richting hun einde aan het gaan dus nog maar even voor hemelvaart een nieuwe setje kopen. Worden het meteen rode want dat wilde ik altijd al.
![]() Ook heb ik gele lampen geplaatst in mijn grootlicht units. Maar ik twijfel nog of ik dit zo laat.. moet het nog even bekijken. Bougies en rotor vervangen: ![]() Met de gele pitten. Misschien is het mooier als ik de gele folie nu van de mistlampen haal. ![]() ![]() Het volgende zal een nieuwe schroefset worden. Om precies te zijn een Weitec Hicon GT. Ik ben benieuwd hoe het zal rijden want dit is 3x niks bij flinke ongelijkheden in de weg. Oh ja, ik heb er inmiddels ook al 2200km op zitten in een kleine maand tijd. Gaat lekker dus, al is het niet de bedoeling dat de Corrado een kilometervreter wordt.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit Dennis
![]() De gele peertjes zijn ook gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit vind ik, dat geel brengt een beetje contrast d'r in.
En die km's... de auto is om mee te rijden, zorg dat je er gewoon lol mee hebt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit Dennis!
Misschien kijken voor: ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel jongens! Lol beleven aan de Corrado doe ik zeker hoor Chris, ben daar maar niet bang om. Maar ik heb het gewoon niet zo op auto's met een hoge kilometerstand.
![]() En Daimy, ik heb zitten twijfelen om French E-Specs te kopen maar dan koop ik voor dat geld liever originele witte mistlampen. Al zoude French E-Specs wel voor een mooier geheel zorgen. Sowieso ga ik binnenkort denk ik maar eens oranje folie halen bij een sticker boer om de knipperlichten oranje te maken en voor de rest alles gewoon wit te laten. Dat zal ook wel netjes staan denk ik. ![]() Een beetje zoals dit: ![]()
|
||||
|
||||
![]() US-Style I like
![]()